Oneerlijk spelsysteem
-
Hoe kun je nu een competitie starten met 4 voorbereidingsdagen als iemand al een spelers vermogen heeft van 182M!. En dat voor een competitie als Georgie en DS8.
Dit kan toch echt niet, Het spel is sinds de Bosscoins zijn ingevoerd niet echt realitischer geworden. Je kan iedereen maar kopen.
Jammer dat OSM puur om geld draait, want hoe meer BossCoins je koopt hoe beter je team is, wat gewoon jammer is, want een DS8 team in Georgie met allemaal top spelers? dat kan natuurlijk niet.
AUB, zoek een systeem zodat dit niet meer mogelijk is. Een Transferlijst met lagere spelers ratings voor lagere competities zou al een vooruitgang zijn.
Nu maar weer ontslag nemen en een nieuwe competitie uitzoeken, zoals ik al zo vaak moet doen!
-
Hoi,
Ik begrijp dat dit vervelend is, maar deze gebruiker heeft gewoon gebruik gemaakt van de mogelijkheden die OSM heeft. Je kan bijvoorbeeld spelers kopen met extra Bosscoins als je niet voldoende clubgeld hebt. Dat heeft deze gebruiker gedaan. Hij of zij heeft enkele legendes via de transferlijst gekocht (dit was het weekendevent van de afgelopen week) en via de scout een paar topspelers.
Zolang deze optie genaamd clubkascompensatie aan staat, dan behoort dit tot de mogelijkheden. Wil je dit niet, dan kan je altijd nog je eigen competitie aanmaken en deze clubkascompensatie uitzetten zodat spelers alleen gekocht kunnen worden als er voldoende clubgeld beschikbaar is.
-
@mark-vd-eng_nl als je de open leagues nou zo vervelend vind, probeer dan een keer wat anders dan dat
Er zijn zo veel mogelijkheden in osm om op een eerlijke manier te spelen, dus de opmerking dat osm alleen maar om geld draait is een beetje onredelijk.Join een crew! Doe mee aan 1 van de events hier op de forums! Maak een league met vrienden!
Kan allemaal zonder dat je last hebt van mensen die er te veel geld aan uitgeven -
@mark-vd-eng_nl Je kunt ook een team kiezen uit de Special league daar worden geen spelers getransfereerd.
-
OSM heeft nou eenmaal een model met micropayments waarmee trainingen en transfers afgekocht kunnen worden. Als je niets van dit alles wilt hebben, moet je een competitie maken of joinen (besloten dus toestemming van competitiemoderator vereist) en dan kan je zonder dit alles spelen.
Aangezien er geen verdere reactie is gekomen, sluit ik het topic.