Special Event: Winter CC
-
Standen per 20/22
-
-
@dave-jansen_nl said in Special Event: Winter CC:
@mcwilliam_nl said in Special Event: Winter CC:
Ik wil niemand tekort doen, maar denk wel dat het poule 3 is, ja.
je doet niemand te kort man het is overduidelijk dat poule 3 de poule des doods is wat een namen
Zeker waar.
Driemaal TFE
Driemaal KON
Tweemaal IMP
Tweemaal OFF
Eenmaal SVC
En ene Dennis Hijkoop, die er ook wel wat van kan.Aardig lijstje idd damn maar zag de namen al en dacht die gaan elkaar geen enkele ruimte geven en geen 1 overwinning is een appeltje eitje. en zeker thuis moet je je punten gaan pakken. succes ben benieuwd want denk dat het zomaar is stuivertje wisselen kan zijn in jullie poule
Stuivertje wisselen is het niet geworden
De 'poule des doods' is met vrij veel dominantie gewonnen door ons -
@dennis-hijkoop_nl ook alleen omdat ik m'n team in de steek gelaten heb, sorry voor deze @jourestyle_NL @zork-angels_NL en Ton, maar dat zijn we van mij al gewoon na de KL
gelukkig viel er niks te winnen en heb me wel geamuseerd in de privechat, voor jullie proficiat met de eindwinst!
Ps: we still hate @Dave-Jansen_NL
-
@andy-vanmechelen_nl Ik deed alleen maar mee omdat je niemand anders kon vinden. Om het een Poule des doods te noemen vind ik overdreven. Gelukkig gaat Andy nu naar TFE om een nog betere manager te worden.
-
@dennis-hijkoop_nl said in Special Event: Winter CC:
Ik wil niemand tekort doen, maar denk wel dat het poule 3 is, ja.
je doet niemand te kort man het is overduidelijk dat poule 3 de poule des doods is wat een namen
Zeker waar.
Driemaal TFE
Driemaal KON
Tweemaal IMP
Tweemaal OFF
Eenmaal SVC
En ene Dennis Hijkoop, die er ook wel wat van kan.Aardig lijstje idd damn maar zag de namen al en dacht die gaan elkaar geen enkele ruimte geven en geen 1 overwinning is een appeltje eitje. en zeker thuis moet je je punten gaan pakken. succes ben benieuwd want denk dat het zomaar is stuivertje wisselen kan zijn in jullie poule
Stuivertje wisselen is het niet geworden
De 'poule des doods' is met vrij veel dominantie gewonnen door onsIk zag het dus vind het netjes gedaan proficiat.
Wij hadden een vrije doortocht naar de win bijna 1 tm 4 gepakt maar dat is helaas niet gelukt -
@andy-vanmechelen_nl said in Special Event: Winter CC:
@dennis-hijkoop_nl ook alleen omdat ik m'n team in de steek gelaten heb, sorry voor deze @jourestyle_NL @zork-angels_NL en Ton, maar dat zijn we van mij al gewoon na de KL
gelukkig viel er niks te winnen en heb me wel geamuseerd in de privechat, voor jullie proficiat met de eindwinst!
Ps: we still hate @Dave-Jansen_NL
Homo kan niet wachten tot ik een keer naar België ga en je onder de tafel ga zuipen
-
Wat zijn jullie toch lief voor elkaar bij IMP
-
Uiteraard de einstanden van de Winter CC.
Hopelijk heeft iedereen zich prima bezig kunnen houden -
Felicitaties aan alle groepswinnaars
In sommige poules zijn de winnaars overduidelijk gebleken, in andere poules was het iets spannender.
Overall gezien, heeft Team Santa Claus is Cumming de meeste punten gehaald, met een sterke performance. In Poule 3, is een einde gekomen aan de genoemde "Poule des Doods", en bleek de magie van de Kerstman gewerkt te hebben.
Desalniettemin, is het zeker eens leuk om ook met andere te spelen, buiten je eigen crew en zal dit concept zeker nog eens terugkomen
-
@dave-jansen_nl Was echt mega deze WCC. Prestatie opzich om bijna strike te gooien. Wellicht een volgende WCC 1,2,3,4!
-
@holland65plus_nl said in Special Event: Winter CC:
@dave-jansen_nl Was echt mega deze WCC. Prestatie opzich om bijna strike te gooien. Wellicht een volgende WCC 1,2,3,4!
hahaha ja we moeten toch een streven hebben voor de volgende keer. Nee ben bang dat het volgende keer wel anders gaat verlopen
-
De Winter CC is aan z'n einde gekomen en de meesten hebben zich iig prima kunnen vermaken tijdens de winterstop.
Dit format houden we erin voor nieuwe events
Tot snel weer -
M maricja_NL locked this topic on
-
M maricja_NL unpinned this topic on