Community Awards 2021
-
Beste OSM-moment van 2021: Dat 451 eindelijk te verslaan is met normale opstellingen. Ik snap nog steeds niet waarom die opstelling zo goed is. Welke club in de wereld is onoverwinnelijk die in de formatie 451 speelt en schiet van afstand?
Via deze weg wil ik de managers die mij hebben genomineerd bedanken
Totally agree with you about the 451. For me it is the worst tactic to play.
-
Beste manager: welke manager heeft in 2021 individueel de beste prestaties geleverd?
Andy vanmechelen & Zork AngelsBeste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021?
Jordevjad & Thomas Kwant123Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
Frits Van TurenhoutVolgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Carphunter79Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
Looking For SilverwareDuel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
ImperiumBeste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
Kanarifuglene & Brave WarriorsBeste OSM-moment van 2021: Timers op slot in de duels
-
Laat ik ook eens mezelf horen over deze awards
Beste manager
In mijn optiek, is dat wederom Renkie. Waarom? Ik vind het erg knap om in de KL en CC blijvend goede prestaties te leveren en hij laat daarmee zien dat hij nog altijd top is. Hij krijgt daarbij wel concurrentie van een crewgenoot: Zork AngelsBeste opkomende manager
Ik denk dat deze manager in het begin van 2021 enkel bekend was bij een handjevol managers, maar gaandeweg heeft hij zichzelf tot een gewilde manager ontwikkeld en laat hij zichzelf gelden in sterke competities: Pauldiola
Daarnaast heeft ook Thomas Kwant123 een indrukwekkende ontwikkeling als manager doorgemaakt, en hij is (wat mij betreft) nominatiewaardig voor deze categorie.Beste comeback
Ik heb deze manager ook een paar keer genoemd zien worden. Frits van Turenhout heeft een aardige tijd zijn rust genomen van het spelletje en heeft weer besloten het op te pakken. Zet zichzelf weer goed op de kaart in KL en CC, en zo nu en dan weer hij ook de weg naar het forum te vinden.Volgend jaar beter award
Ik denk dat Cosa Nostra hiervoor een nominatie verdiend. Heeft een tijdje niet lekker gedraaid in de CC en duels, maar de nipte handhaving in de EL is een startpunt rii een beter 2022.
Daarnaast ben ik ook van mening dat The Fifth Element nu een stabiele basis heeft om van 2022 een prima jaar te maken.CrewCup-crew van het jaar
Met 3 CC titels op rij, kan je er eigg niet omheen: Looking For SilverwareDuelcrew van het jaar
Imperium heeft een prima opmars rii de top van de ranglijst gemaakt en zijn (denk ik) nog hongerig genoeg voor de hoogte plek.Beste opkomende crew in 2021
De Kanaries van Kanarifuglene hebben zich mooi opgewerkt. Een crew die jaren terug een dutje is gaan doen, is weer ontwaakt en stooms op volle kracht naar de top in de CC en duelranglijst.Beste OSM-moment van 2021
De NL Community!
Jullie maken tenslotte de community en geven mij de energie om events te blijven organiseren voor jullie -
There should be an award for moderators like you, wooper etc. You're doing a great job, it's rare to have moderators who are as active as you are.
-
Beste manager: welke manager heeft in 2021 individueel de beste prestaties geleverd?
Pauldiola, Renkie, Andy vanmechelen
Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021?
Pauldiola
Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
Wooper, ook vast voor 2022, want na een pauze komt ‘ie gewoon terug!
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Cosa Nostra
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
Looking For Silverware zonder enige twijfel
Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
Imperium
Beste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
The Fifth Element
Beste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021?
Timers afschaffen in de Duels -
Wooper
Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021?
Puty
Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
Puty
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Sir Clitjeslicker
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
Looking For Silverware / Ethereum Lifestyle
Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
Blanco
Beste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
Ethereum Lifestyle
Beste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021?
WK/EK toernooien BCS style implementeren / Nieuwe puntentelling. -
@l-r-van-kessel_nl Ethereum lifestyle
Wat een (slechte) grap.
-
Hallo allemaal,
Vanaf zaterdag 11/12/2021 om 23.59 kunt u geen spelers meer nomineren voor de awards.
Vanaf maandag gaan we stemmen -
Beste manager: Pauldiola
Beste opkomende manager: Eyitsme
Beste Comeback: Proxje
Volgend jaar beter: MaxaldinhoCrewcup van het jaar: Rise up
Duelcrew van het jaar: Kanarifuglene /Brave Warriors.
Best opkomende crew: Kanarifuglene/Brave Warriors.
Grootste jankerd van osm: das wel duidelijk dacht ik. Maar ben er nie uit nog helaas. Het lijstje is aardig lang geworden.Wens alle crews weer veel succes volgend jaar. Mvgr
-
Pauldiola, Cicinho24, WooperBeste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021?
Otman2808Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
Frits Van TurenhoutCrew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
Looking For SilverwareDuel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
Imperium en OnlineFootballFederationBeste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
Kanarifuglene, The Fifth Element AcademyBeste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021?
Afkopen van timers in crewduels uit. Ook wil ik via deze weg Wooper & Maricja bedanken voor de vele leuke events van 2021 -
Kan ik nog iemand nomineren voor de "volgend jaar beter award"? Dan nomineer ik @Carphunter79_NL , ik dacht dat ie al wat sportiever was maar blijkbaar nog steeds niet, volgend jaar beter dan maar?
-
??????
-
DE STEMRONDE
**STEMMEN KAN VIA DEZE LINK
**
https://forms.gle/hMwdBL7L2X4QTNacADeadline stemronde: 28 december 2021 om 23.59
Bij deze heb ik alle nominaties op een rijtje gezet en kunnen jullie stemmen op de meest genoemde manager of crew.
Beste Manager:
Pauldiola: 2e plaats LFS Cup, goede CC en KL prestaties.
Andy Vanmechelen: Wereldkampioen en vice kampioen met het Belgische Nationale Team
Zork Angels: Hele goede speler, 99% van de keren een top 5 prestatie in alle leagues
Renkie: Winnaar LFS Cup en altijd mooie noteringen in de KL
Cicinho24: Sterkhouder van TFE, enkele mooie KL prestaties dit seizoenBest opkomende manager
Voetbalsupportersverenigingen: Heeft zich in de kijker gespeeld na de schitterende CC prestaties
Pauldiola: 2e plaats LFS Cup, goede CC en KL prestaties.
Thijn31: Goede duel en KL resultaten
Thomas Kwant123: Solide speler, speelt in elk event wel de finale competitie
Biosbas: Behaalde goede CC resultaten met de crew LegendzBeste comeback
Christiano Mengelaldo: Na een pauze meteen de CC CL winnen met LFS
Frits Van Turenhout: Brengt de kanaries terug waar ze horen, naar de top
Golden Glory: Van een nagenoeg zekere degradatie naar CC CL winstVolgend jaar beter award
Cosa Nostra: Dit was het jaar niet van Cosa Nostra met 2 crew cup degradaties en wat verliesplaatsen in de duelranking
The Fifth Element: Van een nagenoeg zekere CC CL winst naar degradatie
OnlineFootballFederation: Hele sterke CC prestaties, maar telkens net naast de prijzen
Carphunter79: Kreeg heel wat nominaties, dus hopelijk volgend jaar beter!Beste Crew Cup Crew
Looking for silverware: 3 CC CL winst na elkaar, niet veel crews zullen dit nadoen
Rise Up: Zullen voor de eerste keer deelnemen aan de CC CL, sterk CC seizoen
Talents of Zlatan: Sterke prestatie met hun 5e promotie op een rijBeste Duel Crew
Imperium: Hebben dit jaar het meeste punten gesprokkeld en staan mooi 2e in de ranking
OnlineFootballFederation: Sterke duel crew, benieuwd of ze hun 1e plaats kunnen behoudenBeste opkomende crew
Rise Up: Zullen voor de eerste keer deelnemen aan de CC CL, sterk seizoen
The Fifth Element + Academy: Deden het goed in de CC, meermaals promotie naar hogere divisies
Kanarifuglene: Het is een lange tijd stil geweest rond deze crew, maar stilaan komen ze terug om opnieuw een stekje te vinden tussen de topcrewsMoment van het jaar
Verandering van de duelsettings
OSM WK
De laatste Crew Cup -
@wooper_nl thnx voor de mooie prijs boyz
krijg ik nu een bcs pakket van een barkey?? Om het beter te doen volgend jaar dan?? Maar appart.dat crews gemoemd worden die nie eens in de top100 staan. Tis wel weer duidelijk allemaal boyz
succes weer volgend jaar voor de felbegeerde awards manman
-
@wooper_nl vergeet je bij thijn niet de kl?
dat is de grootste reden voor mij, meneer draait na een paar seizoenen bovenin mee in de kl2 -
@carphunter79_nl welke crews staan niet in de top 100 dan?
-
@daankaars_nl volgens mij zie je dat bij de best opkomende crews. Of niet?? Maar geen stress man. Had ook nie anders verwacht hoor . Have fun boys en probeer eerlijk je spelletje te spelen. Fairplay boyz. Ik weet is moeilijk voor sommige hier
maar misschien een goed voornemen voor 2022
-
@carphunter79_nl ahjoh, AFE mag nu niet meer op zichzelf stemmen. dus zal wel goed zitten
-
@carphunter79_nl Nog steeds beetje boos dat een academy team dat net begonnen is promoveerde in laatste cc ipv jullie
. Rustig aan volgend seizoen nieuwe ronde nieuwe kansen. Nuestra familia was tenminste wel zo sportief om ons te feliciteren
-
@carphunter79_nl Ik heb de selectie gemaakt op basis van de nominaties.
Kanarifuglene: 10 nominaties
The Fifth Element: 9 nominaties
Rise Up: 8 nominaties
Voetbal Maffia: 2 nominaties
Talents of Zlantan: 2 nominaties
Brave Warrios: 2 nominaties
OnlineFootballFederation: 1 nominatie
Looking For Silverware: 1 nominatieIk denk dat het duidelijk is welke crews er hier bovenuit steken!