Community Awards 2021
-
@daankaars_nl volgens mij zie je dat bij de best opkomende crews. Of niet?? Maar geen stress man. Had ook nie anders verwacht hoor . Have fun boys en probeer eerlijk je spelletje te spelen. Fairplay boyz. Ik weet is moeilijk voor sommige hier
maar misschien een goed voornemen voor 2022
-
@carphunter79_nl ahjoh, AFE mag nu niet meer op zichzelf stemmen. dus zal wel goed zitten
-
@carphunter79_nl Nog steeds beetje boos dat een academy team dat net begonnen is promoveerde in laatste cc ipv jullie
. Rustig aan volgend seizoen nieuwe ronde nieuwe kansen. Nuestra familia was tenminste wel zo sportief om ons te feliciteren
-
@carphunter79_nl Ik heb de selectie gemaakt op basis van de nominaties.
Kanarifuglene: 10 nominaties
The Fifth Element: 9 nominaties
Rise Up: 8 nominaties
Voetbal Maffia: 2 nominaties
Talents of Zlantan: 2 nominaties
Brave Warrios: 2 nominaties
OnlineFootballFederation: 1 nominatie
Looking For Silverware: 1 nominatieIk denk dat het duidelijk is welke crews er hier bovenuit steken!
-
@bjothur_nl klopt in de cc deden jullie het goed. Vond ik nie zo leuk idd
maar als we het over een beste opkomende crew hebbe over het hele jaar dan kome jullie crew helaas nog niet in aanmerking. Maar dat snap jezelf ook wel denk ik. Als je kijkt wat wij hebbe neergezet met de kanaries horen we die prijs te verdienen over het hele jaar. Niet dat ik het heel belangrijk vind ofzo. Maar als ik dat dan lees denk ik komop nou manne hou nou is op met die vriendjespolitiek. Maar ja ala alleen tfe stemt snap ik de uitslag wel
voor de rest kan ik nie anders zegge dat jullie idd een goeie cc gespeeld hebbe
-
@carphunter79_nl kan ik me wel een beetje in vinden.
toch ook bijzonder dat ook jij alleen je eigen crew opvalt. wij zijn bij delta nl met 2 crews binnen een jaar van 0 naar top 30 en top 70 gegroeid. niemand die het opvalt, en valt niemand voor te blamen, maar vind het toch jammer dat ik veel mensen op hun eigen crew heb zien stemmen. want dat is blijkbaar waar we met zijn allen het liefst naar kijken. misschien een idee om dat volgend jaar af te schaffen? -
@daankaars_nl Ik zal het voorstellen om volgend jaar geen nominaties meer te houden maar meteen een stemronde.
Waarschijnlijk zal de staff dan beslissen op wie er zal kunnen gestemd worden.
-
@daankaars_nl das zeker netjes Daan. Was me idd nie opgevallen.. maar dat stemmen moet even anders idd. En sorry dat ik dan alleen de kanaries en onzelf ala kandidaten heb voorgelegd. Jou crew is dus ook een goed opkomende crew. Respect daarvoor
-
Toch hebben jullie 16 nederlagen en wij wonnen alles, waaronder ook liefst viermaal van jullie. Twee wel heel close, maar het zegt wel iets dat we nog iets verder zijn. Verder gaan we elkaar nog veelvuldig tegenkomen aangezien we in dezelfde regionen vertoeven op dit moment. Zelfde geldt voor de CC. Maar verder een ijzersterke entree uiteraard in het crewwereldje en we gaan nog veel van jullie horen als opkomende crew.
-
@daankaars_nl Je hebt wel gelijk. Mij was het namelijk wel opgevallen en ik had jullie eigenlijk ook moeten noemen. Excuses, maar hierbij alsnog; Wat een ontzettend sterke groei hebben jullie doorgemaakt en Delta NL gaat nog steeds als een raket, erg knap!
-
@mcwilliam_nl klopt daar heb je geleik in kan nie anders zegge. Daarom had ik eerst jullie genoemd en dan onze crew. Maar jullie verdienen die prijs vind ik. En misschien ook wel de crew van Daan. Maar ja we zijn bezig hier om eerdaags wel van jullie te winnen. En ik ben er van overtuigd dat het ook gaat lukken
En vind het heel tof dat jullie crew de draad weer hebbe opgepakt. De kanaries horen in de top ! Das een feit. Vond Jurgen altijd een topper vroeger hoop dat jullie weer snel de top10 inknalluh
-
@wooper_nl
Bedankt voor de geweldige organisatie van de OSM community.
Als Zlatan Crews hebben we dit jaar een grote groei doorgemaakt en duels gespeeld tegen de betere crews. Daarom heb ik voor het eerst gestemd in deze verkiezing.Renkie is voor mij de beste manager van het jaar. Onze duels tegen Imperium waren zeer zwaar en hebben we op (een) enkele na verloren. Daarbij viel Renkie op als tactisch meesterbrein. Niet genomineerd, maar volgens mij op gelijke hoogte: meneer Speksnijder.
Bij de opkomende manager vind ik Thijn31 erg sterk. Maar zonder WC eend gaat mijn voorkeur uit naar Voetbalsupportersverenigingen.
Beste comeback kan ik niet beoordelen.
De volgend jaar beter award zou naar Cosa Nostra moeten gaan, gezien hun daling in de top 100. De nominatie van OFF begrijp ik niet, gezien de huidige 1e plaats op de top 100 ranglijst.
Beste Crew Cup crew is toch Looking for Silverware gezien hun eindoverwinningen. Ik hoop dat mijn Zlatan crew komend jaar tot de elite kan doorgroeien.
Beste duel crew is toch Online Football Federation. De 1e plaats veroverd in 2021. Crew van zeer hoog niveau, in de breedte sterker dan Imperium, ook als Imperium onverhoopt de eerste plaats dit jaar nog zou overnemen.
Beste opkomende crew is denk ik Kanarifuglene, gezien hun progressie in Crew Cup. Al mis ik hier stiekem Talents of Zlatan
Moment van het jaar: duidelijk de terugkeer naar de normale duel settings.
Bedankt allemaal en hopelijk tot ziens in 2022.
John Graaff, "mede-eigenaar" van de Zlatan crews (TOZ + TOZ academy)
-
@carphunter79_nl gij bent egt de grootste jankbal ever op osm crews, ze moetyen gekke als jij eraf flikkeren
-
@royvdtillar_nl nounou, niet zo vijandig meteen
-
I have a question @Carphunter79_NL what has AFE done exactly? I see our name alot in your posts, kindly elaborate
-
Je hebt een punt, jullie overwinning op ons komt steeds dichter -en dichterbij
-
Hulde aan de organisatoren maricja en wooper voor dit soort activiteiten!
Het leuke is, is dat dankzij hen er weer meer reuring is op het forum. Heerlijk om al die commentaren te lezen. Dat mag soms best ongezouten zijn, maar bij deze mijn verzoek aan iedereen om het wel netjes te houden. Als je elkaar simpelweg wilt afzeiken, loop dan samen even een toilet in of zo.Wie dan ook welke Award 2021 gaat krijgen, allemaal dik verdiend! En dan zijn er velen die ook in de prijzen hadden mogen vallen gezien hun prestaties. Maar ja, uiteindelijk wint Max Verstappen en zijn we allemaal blij
-
-
@afca6706_nl
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to JeffMich34_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@afca6706_nl
vijandig gebeuren hier, maar thanks!
en @wooper_NL lijkt mij voor volgend jaar inderdaad een goed idee, jullie zullen er toch het beste kijk op hebben.