Rugnummers in ios
-
Ik heb een vraag hoe je de rugnummers van je spelers aanpast in de ios app voor ipad en iphone.
Tot voor kort kon je dit doen door in je selektie pagina op het shirt-icoontje vóór de speler te tikken.
Dit werkt nu echter niet meer. Ik weet dan nu ook niet hoe ik de rugnummers moet aanpassen.
Graag hulp. -
P.S.: meer mensen hebben dit. Kijk maar op in de App Store.
-
Goedenavond,
Zoals ik in je vorige topic al heb aangegeven, mag je het bug template invullen en in dit topic posten. Die informatie hebben wij nodig om de melding door te kunnen zetten.
-
@meneer-speksnijder_nl sorry, maar dat ga ik niet doen. Ik heb het hierbij aangegeven. Ik ga niet jouw werk doen. Niet verkeerd bedoeld.
-
@stojan-curcic_nl we hebben dat beeld en gegevens nodig omdat jij dat ervaart, kunnen wij niet doen. Aan jou om het in te vullen of niet. Op deze manier kunnen we er als mods helaas niets mee doen.
-
@meneer-speksnijder_nl ik heb de bug gemeld. Ik help daarmee OSM en zijn spelers (waar ze op teren). Dat jij je blijkbaar te goed voelt om deze melding door te zetten is niet mijn probleem en bevestigt alleen maar het negatieve beeld dat heel veel spelers hebben wat betreft OSM en helaas ook haar mods.
Ik wacht wel op de update. Je mag deze melding sluiten.
Zielig wel... -
@stojan-curcic_nl Het is sinds jaar en dag al zo dat er aanvullende informatie verstrekt moet worden door een user om de melding in gang te zetten. Als je dat weigert te doen ben ik ook aan handen gebonden. Ik kan het best wel doorzetten maar dan wordt er toch gevraagd om de aanvullende informatie. Dat is nou eenmaal procedure. Daar kunnen wij als mods verder niets aan doen.
Afijn, topic gesloten.
-