onduidelijkheid werking wereldoverheersing
-
Ik ben van plan om te beginnen aan de wereldverovering achievement. Ik snap alleen niet helemaal hoe dit werkt.
Om als voorbeeld te nemen Afrika, staat er nog 0/100 voltooid, maar wat houdt deze 100 in? Aantal afgeronde landen (ik heb begrepen dat je een land afrondt als je er een competitie bent geƫindigd met een van de clubs)? Alleen heeft bijvoorbeeld Afrika geen 100 landen in het spel. Of moet je 100 prijzen verzamelen in Afrika? Of moet ik in elk land alle 3 de prijzen winnen?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik moet doen om een continent af te sluiten, dus is mijn vraag ook 'Wat moet je doen om een continent af te sluiten in wereldverovering?'
-
@luuksco_nl Je moet je doelstelling behalen met competitie van een land wat meetelt voor de wereldverovering. Het 100 tal is het percentage en niet het aantal lander van het werelddeel.
-
@pondboy_nl Als ik je goed begrijp hoef ik dus niet meer prijzen te pakken dan alleen het behalen van de doelstelling en hoef je alleen 1 competitie uit een land te hebben, dus als ik Engeland 1 heb, hoeven Engeland 2, 3, 4 etc. niet meer?
-
@luuksco_nl Je hoeft alleen die landen competities te spelen die meetellen voor dat bepaalde werelddeel. Bij het kiezen kan je van te voren zien welke competities wel en niet mee tellen. Bij jou voorbeeld is dat Engeland 1 en bij Nederland zou dat alleen de Eredivisie zijn
-
Hoihoi,
Het klopt dat je per land alleen de hoogste competitie hoeft te spelen, hierbij moet je kampioen worden, je doelstelling halen of het bekertoernooi winnen om het land te laten tellen voor je wereldverovering. Het telt dus ook als je je doelstelling niet haalt, maar wel het bekertoernooi wint.
Verder is je vraag al beantwoord door @Pondboy_NL waarvoor dank. Als er nog zaken onduidelijk zijn of je aanvullende vragen hebt over de wereldverovering, stel die dan gerust.
-
Geen verdere reactie, wel een upvote, dus ik ga ervan uit dat het duidelijk is zo. Daarom kan het topic dicht.
-
M meneer Speksnijder_NL locked this topic on