Vriendenlijst Opschonen
-
Goedemorgen,
ik zou graag willen weten hoe ik vrienden uit mijn vrienden lijst kan verwijderen wanneer zij hun account hebben verwijdert heb er momenteel 3 staan die ik er niet uit krijg..
enige hulp zou welkom zijn
-
@thesavador_nl Naar je vriendenlijst gaan, daar op de desbetreffende persoon klikken zodat je op zijn profiel komt.
Op je mobiel heb je rechtsonder een manager staan met een groen vinkje. Die kan je aan/uitzetten.
Op je PC werkt het hetzelfde alleen daar heb je op het profiel een optie voeg toe en ontvriend.
-
@patje-miltie_nl said in Vriendenlijst Opschonen:
obiel heb je rechtsonder een manager staan met een groen vinkje. Die kan je aan/uitzetten.
Op je PC werkt het hetzelfde alleen daar heb je op het profiel een optie voeg toe en ontvriend.ja klopt normaal werkt dat ook zo maar nu zijn die acounts helemaal verwijdert en kom ik niet op die spelers hun profiel en dan heb ik ook niet de optie van ontvriend of voeg toe daar gaat het fout
-
@thesavador_nl
Goedemiddag,Via de PC is het niet mogelijk om verwijderde accounts uit je vriendenlijst te verwijderen vanwege een bug. Via de app is dit wel mogelijk.
Via iOS of Android dien je je vriendenlijst te openen om vervolgens vanuit de lijst de manager die jij wil verwijderen naar links te vegen. Daarna verschijnt er een optie met "Ontvriend".
-
Duidelijk is onderhand gelukt weer wat geleerd haha thanks voor de snelle reply topic kan dan gesloten worden
-
B BrandZone_NL locked this topic on