NCK - Algemene Discussietopic
-
@afca6706_nl puur geluk man, spelers van bijna 50 mil verkopen is mazzel
-
@rísingstar_nl vraag: mag een manager wisselen van hoofd naar talentencrew. We willen graag een paar wisselingen toepassen voor de komende duels. Bij de cc mag het absoluut niet. Ik heb een vermoeden dat het hier ook niet mag, maar het staat niet expliciet vermeld.
Ik hoor het graag -
@fccollection_nl Haha is ook puur geluk natuurlijk. Al ben ik van mening dat de transfers de laatste sowieso aardig uit de hand lopen qua bedragen.
-
@heijmans_3_nl tijdens een seizoen is het niet toegestaan. Tussen de seizoenen door is het wel toegestaan om van crew te wisselen. Wel moet betreffende manager in de juiste crew zitten voordat de periode om de line-up door te geven voorbij is.
-
Tussenstanden Eredivisie + 2e Divisie
-
@heijmans_3_nl In de CC mogen tussen de seizoenen door, managers best van crews switchen Alleen tijdens een seizoen is dit niet toegestaan.
-
-
Wanneer gaat de volgende NCK van start? Snel door hoop ik. Ons volgende team staat al klaar;-)
-
MEDEDELING
Hieronder de data van ronde 2:
Loting: zaterdag 4 juni
Deadline doorgeven line-up: zondag 5 juni om 23:59 uur
Start ronde 2: dinsdag 7 juni tussen 21:30 en 22:30 uurDenk alvast na over de line-up van jouw crew. Je hebt circa 36 uur om deze door te geven. Voorkom last-minute werk
-
@jordevjad_nl hierboven de data
-
@rísingstar_nl moeten de crews alsook opnieuw ingeschreven worden? Of kunnen er geen nieuwe crews bijkomen en geen crews vervangen worden/weggaan/extra league bijkomen (bij grotere interesse) voor ronde 2?
-
@aurélie-melis_nl Een inschrijving is voor een gehele editie (reeks van 10 rondes), dus crews hoeven zich tussentijds niet opnieuw in te schrijven. Bij een inschrijving wordt wel verwacht dat een crew de gehele editie uitspeelt zonder af te haken. Tussentijds kunnen er geen nieuwe inschrijvingen gedaan worden. Pas bij een volgende editie is dit weer mogelijk en dan wordt gekeken naar het aantal inschrijvingen wat betreft extra leagues of niet
-
@rísingstar_nl ok duidelijk ! Thanks
-
Tussenstanden t/m speelronde 12
-
Wat is de regel omtrent gelijke eindstand?
Natuurlijk is het voor nu nog niet van belang na speelronde 1 en het gaat om de 2e/3e plek.Maar ben gewoon benieuwd.
-
Ben ik nu de enige of is het lettertype erg onduidelijk en is 5 & 6 moeilijk uit elkaar te houden?
-
Pearle Pearle
-
@appeldoorntje_nl Goed punt, hier gaan we ons nog even over beraden.
@aurélie-melis_nl als je goed inzoomt dan zie je het wel ;-). Ik snap wat je bedoelt, maar op zich als je goed kijkt zie je het verschil wel.
-
Hierbij de eindstanden van beide divisies. Let op: met deze eindstand wordt nog niet de kampioen, degradant en promovendus bepaald. Dit gebeurd pas na de laatste ronde (na ronde 10). De punten van alle eindstanden worden dan per crew bij elkaar opgeteld.
De tweede ronde gaat vanaf dinsdag 7 juni van start. De loting zal plaatsvinden op zaterdag 4 juni. De deadline voor het doorgeven van de line-ups is zondag 5 juni 23:59 uur.
-
Bij Same Vision klopt het niet helemaal, staan namen van MoneyBall tussen.