NCK - Algemene Discussietopic
-
-
Zomerbreak
Afgelopen weken zijn we met jullie in gesprek gegaan over een zomerbreak na deze ronde of na een volgende ronde. Hierin gaf (bijna) elke crew aan nog een ronde te willen spelen. Dat betekent dat we na deze ronde, die bijna afgelopen is, nog één ronde gaan spelen tot aan de zomerbreak. We verwachten dat deze eind juli is afgelopen.Wanneer we na de zomer weer van verder gaan wordt later bekend gemaakt.
-
-
-
Wanneer start de volgende editie?
-
@jordevjad_nl start van de volgende ronde zal 4 of 5 juli zijn. Loting staat gepland op zaterdag 2 juli. Er kan uiteraard wel nog geschoven worden i.v.m. events.
-
@rísingstar_nl uhh kartertje was gewoon 4de hoor, niet 8e van basten had zijn team gepakt volgesmij waarschijnlijk was hij 8e
-
@niekpro2005_60_nl neem aan dat dit opgelost en wij onze punten erbij krijgen
-
@niekpro2005_60_nl zodra ik thuis ben van vakantie zal ik er even naar kijken!
-
@rísingstar_nl topper
-
@rísingstar_nl
Hoi, even een vraagje: voor wanneer moet je als crew zijnde de lijst met managers voor de volgende ronde van het nck doorgegeven hebben? -
@hein28_nl
Uiterlijk zondagavond om 23:59. Het formulier om de line-up door te geven wordt bij de loting (zaterdag) gepost. -
@rísingstar_nl Super dankjewel!
-
@rísingstar_nl Ben je al terug ? haha
waar ging je heen ? -
@rísingstar_nl kunnen we het misschien nu oplossen want morgen begint de editie 3 al
-
@niekpro2005_60_nl morgen ben ik terug van vakantie en zal er deze week even naar kijken. Dat ronde 3 start is geen probleem
.
-
@rísingstar_nl oke is goed
-
25 juli zou de NCK uiterlijk klaar zijn. Gaan we redden toch?
-
@jordevjad_nl Rond 25 juli is deze 2e ronde klaar, ja.
-
@niekpro2005_60_nl Fout is ontdekt en aangepast in de sheet
. Delta NL eindigt ronde 2 hiermee op P7 i.p.v. P8. Overall ranking nog wel P8.