NCK - Algemene Discussietopic
-
@daankaars_nl trek de streep door zou ik zeggen
-
*De strafpunten van alle gemelde overtredingen tot nu toe zijn toegekend in deze tussenstanden
-
*De strafpunten van alle gemelde overtredingen tot nu toe zijn toegekend in deze tussenstanden
-
-
INFORMATIE RONDE 5
Ronde 4 is bijna ten einde, dus dat betekent dat we ook al kunnen gaan kijken naar de volgende en tevens laatste (voor de finale) ronde! Hieronder de data:
Loting: zaterdag 15 oktober 2022
Start ronde 5: dinsdag 18 oktober 2022Voor nu nog succes de laatste speelrondes van ronde 4!
-
-
Ronde 4 is weer ten einde. Dat betekent dat we een balans kunnen opmaken na ronde 4! Hieronder eerst de eindstanden van ronde 4 en daaronder de tussenstand na ronde 4.
-
We gaan nu een week rusten en daarna starten we weer met ronde 5! Let op: dit is de laatste ronde voor de finale ronde. Hieronder de data:
Loting: zaterdag 15 oktober 2022
Start ronde 5: dinsdag 18 oktober 2022Ik verzoek alle crews alvast een line-up duidelijk te hebben voor de loting. Na de loting hebben alle crews anderhalve dag de tijd om de line-up door te geven. Begin dus alvast met het opstellen van jullie line-ups!
-
Hoi @RísingStar_NL even een vraagje over de line up voor het NCK. Kan ik de line up persoonlijk naar je sturen of moet ik weer een Google form invullen?
-
@hein28_nl graag even via het formulier. Link van het formulier post ik zaterdag na de loting.
-
@rísingstar_nl Morgen is Transfer Madness. Wat gaan we hiermee doen?
Ik baal er sowieso van dat er opeens 2 computer teams zijn EN dat ik weer de competitie moet openen. Ik heb het volgens mij al vaak genoeg gedaan.
-
@afca6706_nl ja, we gaan gewoon van start vanavond. Helaas maakt GB dit pas een dag van te voren bekend, waardoor het niet meer te doen is om uit te stellen. We moeten het er helaas maar mee doen.
Snap dat het vervelend is als je het al vaker hebt gedaan, maar als er geen aanmeldingen voor mod komen moet ik wel gaan loten. En in dit geval ben jij een van de managers die geloot is. Als iemand anders in jouw competitie zich aanbied als mod, is dat ook prima
-
@rísingstar_nl Duidelijk. Bedankt voor je antwoord.
-
@afca6706_nl
Krijg net van afca door dat ook zij niet gaan starten.
Beetje jammer dat 3 crews het laten afweten. -
@jordevjad_nl Feitelijk had dus al 25% van de crews het laten afweten. Speel je 1 op de 4 potjes tegen de CPU en dan morgen transfer madness nog.
Veel plezier ermee, wij doen niet mee.
-
@afca6706_nl feitelijk speel je 2 van de 7 tegen cpu.
Dus nog meer, en nu zelfs 3 van de 7 -
@afca6706_nl
Toch doet er 1 van jullie wel mee -
@jordevjad_nl doe dan meteen allemaal mee toch
-
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ronde 5 is inmiddels in volle gang en hierbij de tussenstanden:
-
Tussenstanden na speelronde 7: