GoodFellas: Café
-
@Dave-Jansen_NL
Geen grootmacht, maar toch nog heel wat sterke spelers. Blind heeft gewoon beneden alle peil gepresteerd.Strootman, Wijnaldum, Robben, Blind, Depay, De Vrij, Van Persie, Van Dijk, allemaal van een niveau waar je elk toernooi mee moet kunnen halen. Hoge ogen gooien op zo'n toernooi lijkt me wat veel gevraagd inderdaad, maar nu is kwalificatie voor het WK alweer ver weg.
-
Blind heeft er geen team van kunnen maken. Er is idd genoeg individuele klasse, maar hij kon ze niet samen laten spelen.
Veel onbezonnen beslissingen, rare wissels en spelers op posities zetten waar ze niet helemaal tot hun recht komen.Heel jammer, zeker gezien de individuele kwaliteiten die de spelers zelf hebben. Hopelijk komt er nu iemand voor de groep die het tij kan keren. Het WK is nu ver weg, maar ik hoop echt dat we deze nog gaan bereiken.
-
Feyenoord kampioene! Sinds ik Gio als ava heb, gaat het steeds beter met de club
-
@vinnievuik_NL said in GoodFellas: Café:
@Dave-Jansen_NL
Geen grootmacht, maar toch nog heel wat sterke spelers. Blind heeft gewoon beneden alle peil gepresteerd.Strootman, Wijnaldum, Robben, Blind, Depay, De Vrij, Van Persie, Van Dijk, allemaal van een niveau waar je elk toernooi mee moet kunnen halen. Hoge ogen gooien op zo'n toernooi lijkt me wat veel gevraagd inderdaad, maar nu is kwalificatie voor het WK alweer ver weg.
in dat rijtje zie ik alleen Robben van wereld klasse
Blind die goed mee kan komen op internationaal niveau en Strootman in goede doen heb je wat aan.de rest is denk ik niet de absolute top zeg maar, Depay zou nog kunnen eventueel maar dan moet hij het wel gaan waar maken nu
-
@vinnievuik_NL Volgend seizoen CL-finale!
-
Die post over Oranje was al van maart hè Dave
-
@vinnievuik_NL hahahaha ja idd :')
-
Het is alweer bijna een jaar geleden dat we een nieuwe manager hebben aangetrokken (toentertijd een of ander talentje dat Alex heette) en hoewel net als toen de gehele crew actief is en er geen nood is voor het aantrekken van een nieuwe GoodFella, houden we ook onze ogen niet gesloten en denken we nu weer een topper in spe te hebben gevonden.
Hij begon op te vallen door op zn dooie gemak vanuit de eredivisie de volledige CL en EL weg te bouwen en daarnaast ook sterk te presteren, halverwege de competitie was hij daar koploper zonder enig puntverlies en ook zijn eigen crewcompetitie leek geen uitdaging meer te zijn.
Door deze prestaties uitgenodigd voor de crewcompetitie en wat contact gehouden, hij bleek vol met goede teksten te zitten. Vanaf de start van de competitie zat hij er meteen bovenop. Was geregeld de rest te snel af op de transferlijst en staat momenteel nog zonder verlies op de 2de plek.
Hij had de crews pas sinds 3.0 ontdekt, dus ook heel fijn dat we nu een manager hebben die niet steeds roept dat het eerst allemaal beter was
Met trots en vol verwachtingen presteren we @jelle_nijhof_NL als nieuwste GoodFella
Heel veel succes Jelle
-
Welkom Jelle, maak er wat moois van! En goeie speech Robbie
-
Welkom Jelle!
-
Welkom Jelle!
-
Veel plezier en succes hier Jelle in de apenkooi. Zo te zien gaat dat wel goed komen
-
Welkom @jelle_nijhof_NL
-
Proficiat.
Veelbelovend.
-
Bedankt allemaal, mooi stukje getypt @Robbiebb_NL
-
Veel succes @jelle_nijhof_NL daar/hier bij Goodfellas!
Je was gewoon veel sterk met Monterrey in Mexico. Knappe prestatie, wij van Gio's Tribute hadden enorm veel pech om tegen zo'n sterke manager uit te komen. Anders had het in de CC wrs veel dichter bij elkaar gelegen. Nu was het al 2/4 - 3/4 van de competitie gespeelt. -
@Alfonzso_NL192 veel te* sterk
(kon het niet laten om dit te verbeteren )
-
Veel succes Jelle!
-
@jelle_nijhof_NL Heel veel succes bij Goodfellas Jelle.
Klinkt goed allemaal wat Robbie schrijft.