toch nogmaals veel transfers op dezelfde speeldag
-
met de uitleg van het vorige topic is het niet opgelost hoor.
hoe het kan dat er elke speeldag zoveel transfers kunnen gedaan worden is me een raadsel. er is nu een spelerskapitaal van meer als 800€
en ondaks dat ik ook niet het volledige transferbedrag vraag lukt het me niet om meer dan 2 transfers op 1 speeldag te doen ???
dit klopt niet. als dank worden mijn topspelers bedacht met kwetsuren van 6-/-8 speeldagen. en dan maar geld investeren in het "spelleke"
wat is hier aan de hand? favoritisme?? -
EENS!
Ik verkoop mijn spelers niet voor de max maar toch krijg ik er maar 3 verkocht.
Ik heb andere dagen meegemaakt dat ik 3 a 4 in 1 worker verkocht.Wat is er gebeurt met OSM??
Ik heb best vaak geklaagd hierover.
De grap is dat sommige spelers goedkoop zijn en met de max misschien 8 miljoen kost, spotgoedkoop.
-
Er valt niets op te lossen, want dit kan gewoon. Als je vaak actief bent en telkens 4 spelers op de transferlijst hebt staan, wordt de kans natuurlijk een stuk groter dat je meer spelers weet te verkopen. Met dat geld zal hij weer nieuwe spelers hebben gekocht. Ik zie dat jij nu bijna geen spelers op de transferlijst hebt staan, dus dan is het vrij logisch dat je minder verkoopt.
Uiteraard komt het ook op wat geluk aan. Er is nooit een garantie dat je veel spelers op 1 dag weet te verkopen. Zelfs als je het maximaal aantal spelers op de transferlijst hebt staan, kan het nog steeds voorkomen dat je niets of heel weinig verkoopt.
-