Overtredingen CC91
-
@jeffrey_1989_nl
Dat is volgens mij helemaal geen regel. Lijkt me wat te ver gaan. -
Volgens mij kunnen spelers die aan het trainen zijn gewoon op de bank.
En als je geen wissel op de bank zet, dan loop je dus een risico -
Overtreding in de tweede divisie door De Musketiers.
Manager Gaitwanker van AA Gent speelt 451 tegen zijn crewgenoot Pi1977. Hierbij heeft hij een middenveld gevormd met o.a. twee aanvallers (Hazard en Lukaku) en één verdediger (Bayir). Daarnaast is er nog een aanvaller ingevallen op het middenveld (Kerr voor Lukaku).
-
MEDEDELING
Overtredingen die gemaakt worden mbt AA Gent van de Musketiers, worden nader bekeken.
-
Overtreding in de tweede divisie door De Musketiers.
Manager Gaitwanker van AA Gent speelt 451 tegen zijn crewgenoot matchenko. Hierbij heeft hij een middenveld gevormd met twee aanvallers (Hazard en Lukaku).
-
Overtreding tweede divisie Rangers, manager KaaskopDeBeunhaas van TOZ speelt 325, met maar 4 aanvallers in de selectie
-
Manager Kaaskop de Beunhaas was - net als ik zelf - de wintertijd vergeten. Er is volgens TOZ (Zlatans Academy) geen sprake van een overtreding, want 325 met verkeerde spelers in de verkeerde linie is alleen niet OK als sprake is van een onderlinge wedstrijd. Dat was hier niet het geval.
-
Je hebt gelijk. In de regels staat alleen in een onderling duel.
-
Update overtredingen
De meeste overtredingen zijn duidelijk en spreken voor zich. Echter zijn er 2 gevallen benoemd in dit topic die uitleg behoeven omtrent de beoordeling hiervan.
Overtredingen gemaakt door manager Gaitwanker (AA Gent)
Betreffende manager is al 2 weken niet ingelogd geweest op zijn account. De crew, (in deze: De Musketiers) heeft mij ingelicht en uitleg verschaft dat de betreffende manager absent is vanwege privéproblemen.
De overtredingen die gemaakt zijn tijdens de CC en na zijn laatste inlogmoment (15/10/2022, om 17:30 uur), zijn ingevuld door een CPU en niet bewust door de manager.Desondanks, ken ik wel een straf toe, daar de crew pas op 23 oktober (8 dagen later), mij voor het eerst heeft ingelicht over de absentie.
De straf zal -500 punten bedragen, evenveel voor het ontslag nemen of vervangen van een manager.Graag wil ik alle crews vragen, direct contact op te nemen met de organisatie als vervanging nodig is of een manager de competitie niet kan vervolgen. Nu was de competitie zo ver gevorderd, dat vervanging niet mogelijk was (systeemtechnisch van osm).
Wisselspelers op de verkeerde positie
In de regels is geen duidelijkheid gegeven of deze regel ook geldt voor wisselspelers.
In principe hebben managers geen invloed op de wissels (welke spelers en op welk moment). Ook met rode kaarten en schorsingen, kan het voorkomen dat je niet genoeg wissels hebt voor de juiste positie.
Vooralsnog zullen de wissels op een verkeerde positie niet bestraft worden en is het aan de organisatie de taak om dit te bekijken en duidelijk in de regels te vermelden. -
Het overtredingen topic zal open blijven zolang de 3e klasse nog actief is dit seizoen.
-
W wooper_NL locked this topic on