Nationaal Kampioenschap
-
@McWilliam_NL Jeetje. Een match verliezen doen we allemaal wel eens. Ik snap niet dat men dan meteen ontslag neemt.
Het is een NK, wat denken ze? Dat het appeltje eitje wordt? Neem je verlies en volgende match beter.Note to myself: Niet vergeten om m'n opstelling te zetten vóór 20:29 uur
-
In de leagues van Oanne en Glenn net zo. Dus het zal niet bij deze drie ontslagen blijven. Zoals Mattie al zei, zo snel mogelijk naar die 2e ronde met 72 gemotiveerde managers.
-
@McWilliam_NL zijn alleen maar die crew loze noobs die dit soort gedrag vertonen, verwacht in ronde 2 geen enkele manager zonder crew boven de 5k punten
-
Bij mij helaas een manager zojuist nog gejoind, zo heeft de manager die in de eerste ronde tegen deze clown moest, een free win en de rest zal er voor moeten vechten
-
ik won gisteren tegen Ajax. Enkele uurtjes na de wedstrijd nam die kerel al ontslag. Is toch immens oneerlijk nu dat de rest van de competitie nu gewoon allemaal tegen een cpu mogen spelen??
-
Helaas kan niemand daar iets tegen doen.
-
@wooper_NL Perryy13
-
@Gilles-Brunelos_NL idem competitie 17 bij mij. Ook al een ontslag na 1 competitiewedstrijd.
-
@maricja_NL ontslag is ook 1 jaar schorsing toch!!
-
@Rudiclaeys_NL Ja, 1 jaar schorsing Rudi. De spelers die nu ontslag genomen hebben, die mogen een jaar lang niet deelnemen aan het jaarlijks Nationaal Kampioenschap.
-
-
Jammer idd dat zijn van die gaste die een hoop medaille punten hebbe. Die spelen het hele jaar door competities waar 2 managers inzitte die zien de bui al hangen. Zijn heel trots dat ze in de top100 staan met hun dooie competities. En een wedstrijdje verliezen verlies je heel veel van die puntjes he? ik heb nieuws voor dat soort figuren️ die hele top100 stelt geen drol meer voor dus dat..... en als jullie denken hier de mooie jongen uit te hangen kom je van een koude kermis thuis. Veel plezier met je spelletje. Er hoort 1 iemand ontslag te nemen en dat is meneer schreuder
-
weer eentje weg bij ons… wat is dit nu… bende noobs
1jaar schorsing voor alle evenementen
- een zwarte lijst gevraagd !!!
zal ze leren!
mvg!
-
@wooper_NL Weer eentje.. Sir Tim Scheffers
-
Ja, was te verwachten. Als je 3 of 4 keer op een rij verliest en niet gewoon bent om events te spelen, dan kiezen de meesten voor ontslag.
-
@wooper_NL Kun je niet gewoon de ontslagknop disablen?
-
idd, in onze reeks waren al 2cpu spelers van gasten die inactief waren.
En ondertussen 2 ontslagen dus zitten al met 4 cpu ploegen nu. -
@Senna_vh_NL was dat maar mogelijk...
-
Ik weet dat het niet fijn is als managers ontslag nemen maar nog even volhouden. Volgende ronde spelen we met 72 gemotiveerde managers die geen ontslag zullen nemen.
-
Hier ook 2 niet ingenomen ploegen en sinds gisteren 2 ontslagnemende managers, 33% CPU dus