Bosscoins omzetten in geld om spelers te kopen
-
Beste mensen, Mijn vraag is of deze verschrikkelijke nare update uit gezet kan worden in de cc. En in andere competities die er hier georganiseerd worden. Deze update heeft van heel veel spelers de motivatie verpest.. Het is een belachelijke uodate. Hebbe ze nooit genoeg geld ?? Moet alles wijke voor ons spelplezier?? Met je stinkgeld!! En snap dat er weer niemand wat aan kan doen. Maar dit gaat te ver. Het spel heeft al een paar nare updates gehad die we maar moeten slikken. Helaas doen wij nergens meer aan mee dan . Dit zou een tactisch spelletje moeten wezen . En geen betaal om te winnen spel. Dus ik hoop dat er misschien nog iemand is die dit tegen kan houden? Anders blijft er 1 ding over en dat is RIP osm. En dan gaat de stekker eruit. Zonde maar het spel is in korte tijd helemaal naar de klote aan het gaan. En het blijft maar doorgaan. Amen
-
Zou leuk zijn als er is iemand reageert met een fatsoenlijk antwoord van Miniclips. Ipv dat je bek steeds groter word om cente te slurpe.
-
MVG!!!!
-
@Dennis-Hijkoop_NL Sorry Rudy Hijkoop. Had idd nog even netjes de vriendelijke groetjes moeten melden zal nie meer gebeuren Haantje de voorste Hijkoop fijne kerst pikkies
-
Maar leuk dat Menneer Hijkoop het gelezen heeft. Maar degene wie het had moeten lezen kan niet lezen of ...?? Ach het is weer of je tegen een muur aanlult. Wat zovaak het geval is . Word er zooo moeeeee van🥱 zal nooit veranderen hier. Er is hier maar 1 taal. En dat is betalen!!!! O ja Hijkoop de groetjes️
-
Ik denk dat jij wat beter je best moet doen om het forum in de gaten te houden, want dan had je geweten dat Matthieu in onderstaand topic een reactie had gegeven met wat er aan de hand is.
-