Inschrijftopic FMS
-
Looking For Silverware
-
The Fifth Element
-
Supernova
-
Golden Glory
-
Golden Glory 2
-
The V Element
-
Kanarifuglene
-
Dat gaat een korte competitie worden met 8 teams!
-
Kunnen dezelfde spelers deelnemen aan zowel ronde 1 als 2?
-
ja dat mag
-
@niekpro2005_60_NL zullen deze rondes tegelijk lopen?
-
ronde 1 en ronde 2 lopen apart natuurlijk.
Een ronde bestaat uit 2 competities die gelijk lopen daar spelen 2 verschillende managers in. -
Supernova zal dan niet kunnen deelnemen vrees ik, we hebben onvoldoende spelers hiervoor. Als de rondes niet gelijk lopen dan had het nog gekund. Indien we alsnog zouden deelnemen dan laat ik het nog weten.
-
@niekpro2005_60_NL lopen de rondes ook gelijk want dat is me niet duidelijk?
-
@Wenger-Arsen3_NL Er lopen 2 rondes en elke ronde bestaat uit 2 competities, dus je zal maar 2 managers nodig hebben, die hebben jullie genoeg volgensmij.
-
@niekpro2005_60_NL Ok dan lukt het om mee te doen. Bedankt voor de verduidelijking.
-
Voetbal Maffia
-
Heineken BV
-
Reservelijst:
Talents of zlatan
-
Loting
Start maandag 11 maart tussen 21.00 en 21.30.
Met de crewbeheerders van elke deelnemende crew zijn wij overeen gekomen om de nationaliteiten te verdelen onder het aantal deelnemers. Dat wil zeggen dat elke deelnemer enkel de nationaliteiten kiest die hij/zij geloot heeft.
Eenmaal de competitie van start gegaan is, dan is iedere deelnemer vrij om spelers van andere nationaliteiten te kopen.
Link loting: https://chooserandom.com/raffle/7b619ba6-7f82-4afb-8819-9d34eaf140c1
Moderator
De moderator van elke competitie moet eerst iedereen uitnodigen vooraleer hij/zij aan zijn team begint. Of dit al dan niet correct verlopen is zal bij GB aangevraagd worden.
Registratie deelnemers:
VoorbeeldThe Fifth Element:
Competitie 1: Wooper
Competitie 2: Niekpro2005_60Gelieve de line up van de deelnemers voor maandag 11 maart 12.00 uur door te geven op het forum of via whatsapp.
Nogmaals de regels
- Geen ontslag nemen tijdens de competitie
- Samenspel is verboden (wedstrijden waar een reukje aan zit zullen opgevraagd worden aan GB)
- Oefenwedstrijden en directe sales zijn toegelaten
- Legends kopen is toegelaten
Reservelijst
Talents of Zlatan
Imperium