Scouts boven de 100.
-
Bij het scouten is de verdeling zo dat aanvallers het duurst zijn. Daarna middenveld, verdedigers en daarna keepers. (Uiteraard met dezelfde criteria)
Hoe is dat met scouten boven de 100?
Voorbeeld:Ik zie een andere manager een speler binnenhalen van 102 RB met leeftijd 25 voor 45 miljoen.
Ik scout zelf een keeper van boven de 100.
Krijg terug een keeper van 102 met leeftijd van 27 voor 59 miljoen.Hoe is het mogelijk dat een keeper die normaal in aanschaf het goedkoopst zijn nu duurder is dan de speler van de andere manager?
Iemand hier ideeën over?
-
Hoi,
Ook bij scouten van spelers boven de 100 zijn de keepers goedkoper dan de aanvallers. Maar uiteraard zijn er enkele mogelijkheden dat hier een verschil in zit. Sommige weekendevents zorgen ervoor dat de scout met betere deals terugkomt, zodat je minder hoeft te betalen. En dan zijn er ook nog de buitenkansjes die spelers qua clubkas goedkoper kunnen aanbieden.
-
De scout kwam terug op dezelfde dag.
Dus beiden te maken met "hetzelfde" weekend (event)En de buitenkansje komen alleen nog maar voor bij normale "open" competities.
Ik krijg nooit buitenkansje in competitieve leagues zoals crewcup of bij crewduels. (Maar datvwel wel uit staan zodra je en gesloten competitie start?)