Just Relax: Café
- 
@Vloemichiel_NL Crew hebben sinds 't nieuwe forum enkel nog een intern forum. Daarnaast kunnen ze hier een topic openen, indien de crew voldoet aan de 2 eisen (minimaal level 7 zijn + CC EL op z'n minst). Even toestemming vragen aan de crewstaf normaliter. Je interne crewforum vind je volledig onderaan de lijst met subfora, indien je dit niet zit moet je even uit- en inloggen van 't forum. Dan zou 't normaal opgelost moeten zijn en zou je je interne forum moeten kunnen zien. 
- 
Bestaat dat nog die crew? 
- 
Yup. Daar is ook alles mee gezegd denk ik  Al zolang inactief. Al zolang inactief.
- 
Wordt er hier eigenlijk nog gedronken?  
- 
Ik drink niet. 
- 
Fristi zonder rietje. Zoals de echte mannen het drinken :thumbsup_tone2: 
- 
Lekker. Toen ik barman was hoorde ik van een Duvel met Fristi... 
- 
Lekker. Toen ik barman was hoorde ik van een Duvel met Fristi... @Furrax_NL said in Just Relax: Café: Lekker. Toen ik barman was hoorde ik van een Duvel met Fristi... ik ben barman geweest 8 jaar en Malibu fristi is echt lekker, wel een vrouwen dankje maar toch 
- 
@Furrax_NL said in Just Relax: Café: Lekker. Toen ik barman was hoorde ik van een Duvel met Fristi... ik ben barman geweest 8 jaar en Malibu fristi is echt lekker, wel een vrouwen dankje maar toch @Dave-Jansen_NL Waarom zou je dat willen drinken? 
- 
@Dave-Jansen_NL Waarom zou je dat willen drinken? 
- 
@Dave-Jansen_NL Dan drink je gewoon bier. 
- 
@Dave-Jansen_NL Dan drink je gewoon bier. @Furrax_NL bier wordt je moeilijk dronken van, Malibu makkelijk. 
 @Dave-Jansen_NL ik ken mensen die Malibu Fristi drinken hahaha ik hield vroeger maar bij Malibu Cola of Jus de Orange...
- 
I know.  
- 
@RAWstyler_NL Haha Mastermovies toch?  
- 
Geweldig! 
- 
Wat een kutcafé is dit... 
- 
Hier nog wat gezelligheid? 
- 
Hier nog wat gezelligheid? @justin-aiight_NL Nee. Uitgestorven. Jij nog aan het cheaten geweest? 

hahaha ja, mastermovies zo dat is lang geleden.
  hahaha ja, mastermovies zo dat is lang geleden.