Just Relax: Café
-
@furrax_nl said in LFS Cup loting & Discussietopic:
@mohammed-gamel999 Praat dan ook Nederlands pannenkoek.
Ik ging hier wel stuk. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
-
@maricja_nl dat waren nog eens tijden. Dat ene doelpuntje tekort voor de dubbel is wel een smetje op m’n palmares.
-
@meneer-speksnijder_nl Staat me idd goed bij. Meen dat Roel (Die Maostro) van DSMA toen kampioen werd.
Was wel een goed staaltje teamwork.
-
@maricja_nl dat eerste deel heb ik geen actieve herinnering aan.
-
@meneer-speksnijder_nl said in Just Relax: Café:
@maricja_nl dat eerste deel heb ik geen actieve herinnering aan.
Wauw, hahahahahahahahahahaha.
-
Iemand zin in de Aziatische Campions League?
Ik wil die competitie vol maken. -
Dag max_superboer, al bijgekomen van je fout in de eerste bocht in China?
-
@Furrax_NL Al bezig met de voorbereidingen voor het 15-jarig jubileum van JR?
Ik denk dat @spectraaaaa_NL het feestje sws niet wilt missen, als vaste stamgast destijds op het JR-forum
-
@maricja_nl Sinds Bart opperhoofd is geworden is dat zijn taak. Spectraaaaa staat op de zwarte lijst hier.
-
@spectraaaaa_nl Laatste bocht bedoel je?
-
Hallo,
Ik kwam even kijken of OSM nog leeft.
Hoe is het met iedereen? Ik heb echt een van de relaxte banen ooit en speel vooral echt onwijs veel FM 22 ipv osm, lekker en fijn ook en verslavend. 1x bedrag betalen en dan klaar. Ben zelf Arsenal in 2029 vorig seizoen kampioen geworden en doe nu een estafette met leden van een forum met Dinamo Tbilisi -
Ha die Kyrill. Fijn om te horen dat het goed gaat! OSM is nog actief kwa toernooien/events enzo. Het forum is redelijk rustig.
-
@fc-legend-kyrill_nl Slecht. Dak van ons clubhuis weggewaaid. Waar moeten we nu terecht om onze tactieken te bespreken?
-
@furrax_nl Jouw bunker, duh
-
@meneer-speksnijder_nl Die is jaren geleden ondergelopen. Sindsdien niet meer geweest.
-
@mrauto_nl Nogsteeds in JR?
-
@mrauto_nl Goed om te weten dat jij dus een crew genoot bent.
-
@l-r-van-kessel_nl Had je dat niet door?