Just Relax: Café
-
Heb geen flauw idee.
-
@L-R-van-kessel_NL ja ik.
-
*¨ Ruud heeft stiekem hier gekeken
-
Stiekem je bans ontlopen was leuk.
-
-
Ik herinner mij ooit toen ik in het SKHF-café aan het posten was dat een moderator zei 'Huh jij hebt ban' Blijkbaar had ik een ban maar was er een bug opgetreden dat ik alsnog kon posten met een ban. Ondanks dat die mod zei maak dat je wegkomt bleef ik gewoon verder posten. Ik wil gerust BC betalen dat die tijden terugkomen. Lekker rel schoppen en discussiëren uren aan een stuk met je belagers.
-
@Furrax_NL Sjan, de eeuwige rebel op OSM
-
Er waren heus ergere managers destijds maar ik kan je begrijpen.
-
@Furrax_NL said in Just Relax: Café:
Ik herinner mij ooit toen ik in het SKHF-café aan het posten was dat een moderator zei 'Huh jij hebt ban' Blijkbaar had ik een ban maar was er een bug opgetreden dat ik alsnog kon posten met een ban. Ondanks dat die mod zei maak dat je wegkomt bleef ik gewoon verder posten. Ik wil gerust BC betalen dat die tijden terugkomen. Lekker rel schoppen en discussiëren uren aan een stuk met je belagers.
Kan toch alleen maar bij jou gebeuren hé
-
Veel meegemaakt. Vaak genoeg gestraft geweest door de moderators/judges. Heb nog wel een leuk verhaaltje. Vond het wel toen hilarisch. Echter heb ik toen geluk gehad.
-
Veel meegemaakt. Vaak genoeg gestraft geweest door de moderators/judges. Heb nog wel een leuk verhaaltje. Vond het wel toen hilarisch. Echter heb ik toen geluk gehad.
Als je wil, dan wil ik ook nog eens testen of het een 2e keer zou lukken als ik je nu ban
-
Misbruik maken van je tools is not done.
-
@wooper_NL said in Just Relax: Café:
Als je wil, dan wil ik ook nog eens testen of het een 2e keer zou lukken als ik je nu ban
50 dagen alsjeblieft
-
@Furrax_NL vgm was ik zo'n beetje de enige mod die jou niet geband heeft
-
Was jij geen mod op S&I? Daar kwam ik zelden. Heb wel eens voorgesteld op het forum om het forum af te schaffen.
-
@Furrax_NL Erger dan jij bestaat niet
-
Yassin... Komt aardig in de buurt
-
Ook hallo Rodney.
-
@Furrax_NL sinds wanneer woon je samen met Yassin
-
@wooper_NL Wie maakt je dat wijs? Vundezz zei ook al zoiets. WTF...