Just Relax: Café
-
Succes en veel plezier bij JR weer @Jacco-de-Jong_NL @L-R-van-kessel_NL
-
@furrax_nl said in Just Relax: Café:
Welkom bij Just Relax @L-R-van-kessel_NL
@Jacco-de-Jong_NL kwam paar dagen terug! Ook welkom!Veel succes mannen! @L-R-van-kessel_NL @jacco-de-jong_NL
-
Nu jij nog Sil!
-
Dat betekent een rondje van het huis, om de nieuwe aanwinsten van JR te verwelkomen?
-
@maricja_nl Ja het was zo stil in mijn eigen café dat ik stamgast ben geworden bij een ander .
-
@Furrax_NL waar is Senna naartoe?
-
@gilles-brunelos_nl Dag Gilles.
Senna is tijdelijk gestopt. Had een pauze nodig. Hij mocht in de crew blijven tot hij weer zin had om te spelen. Dat wilde hij niet.
-
@l-r-van-kessel_nl Als je maar niet alles opdrinkt want met Dieter en Bart heb je serieuze concurrenten.
-
Het regent comebacks in Just Relax want met Bob aka @bvb2005_NL komt nog een oud lid van deze crew terug!
Zat nog ooit samen met Bob in mijn eerste crew in 2007. Ik kan me niet herinneren dat ik ook al eerder in JR zat met hem samen. Welkom!
-
@furrax_nl Die naam zegt mij nog iets heel vaags. Geen idee waarvan en of het pos. of neg. is
-
@furrax_nl Top! JR herleeft
Bob zat tot eerder ook bij TOT (The OSM Tigers)? Althans, vgm iig wel in de periode dat ik bij JR zat.
Leuk om te zien dat er meer managers hun gezicht weer laten zien. -
@furrax_nl Make JR Great Again
-
@furrax_nl said in Just Relax: Café:
Het regent comebacks in Just Relax want met Bob aka @bvb2005_NL komt nog een oud lid van deze crew terug!
Zat nog ooit samen met Bob in mijn eerste crew in 2007. Ik kan me niet herinneren dat ik ook al eerder in JR zat met hem samen. Welkom!
Kwam net in me gedachten dat ik Bob destijds nog even het beheerdersschap gegeven heb. Dus heb ik wel met hem samen hier gezeten.
-
@l-r-van-kessel_nl Positief.
-
@maricja_nl Na JR is die naar TOT gegaan. Helemaal juist. Ja, altijd leuk als oude spelers terugkomen en zeker in de crew.
-
Met Frederik aka @Flekelik_NL hebben we nog een nieuwe aanwinst! Deze manager deed vorig seizoen mee in de crewcomp net als nu en vroeg of die mocht joinen! Frederik is trouwens een vriend van Bart! Welkom!
-
Lekker bezig JR
-
Komt Mathieu nog terug naar GF?
-
@furrax_nl Zekers
-
Ons café is toch niet gesloten? Het is zo rustig hier..