Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@Cutters-Choice_NL
Ik verander mijn naam gratis in JAY ZO -
Stelletje naamveranderaars!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Kan helaas mijn superslechte oude inlog niet veranderen..
-
Wegens brandgevaar...
-
@Cutters-Choice_NL Haha, het is een naam waar je nu wel om kan branden
-
Moeten we nu spreekwoorden met 'brand' in verzinnen? -
@Cutters-Choice_NL Durf je daar je hand aan te branden? Waar rook is is vuur..
-
Ik begrijp nog steeds niet waar jullie het over hebben….🤨🤨
-
Dan moet je kijken naar zijn huidige managernaam.
-
@Cutters-Choice_NL Ik denk dat de vertaalservice er niet veel aan bijdraagt.
-
@Cutters-Choice_NL
Heb je het de hele tijd over zijn naam gehad? -
@JAY-ZO Haha ja dat had hij zeker.
-
@BrandZone_NL
No luck for me🫠
-
@JAY-ZO Helemaal juist.
-
-
Hoi allemaal,
Ja je leest het helaas goed. Looking For Silverware (LFS) stopt ermee na 19 jaar op topniveau OSM gespeeld te hebben.. De groep is inmiddels toch wel op een leeftijd gekomen dat we het te druk hebben en de motivatie verloren hebben.
We trekken ons terug uit de CrewCup en zullen in principe ook geen andere crew events meer gaan spelen. De crew blijft wel bestaan en we blijven wel als groep bij elkaar en behouden onze gezellige groepsapp.LFS kenmerkt zich als een hechte crew met leden van het eerste uur en mensen die al jarenlang bij LFS zitten. Gezelligheid staat en stond altijd voorop bij ons, maar ook de prestaties in de crewevents waren natuurlijk belangrijk.
We zijn er trots op dat we op ons hoogtepunt afscheid nemen als de crew met de meeste CrewCup (CC) overwinningen, Crewkampioenschappen (CK) en Football Master League (FMS) overwinningen en dus als meest succesvolle crew van OSM.
We hebben helaas al veel mooie crews verloren zien gaan en managers zien stoppen. We hebben het mega lang volgehouden, maar de koek is helaas op. Het was een mooie en gezellige tijd en we willen iedereen bedanken voor de mooie duels en succes verder wensen met het spelletje!Een sportieve groet van alle LFS leden!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL
(Sighs)Tot ziens lieve bemanning, ook al heb ik je niet met mijn eigen ogen gezien, ik weet precies wat er is gebeurd als hetzelfde gebeurt op de wereldserver. (Maakt een verdrietig gezicht)
Moge je legende lang leven LFS!!!
(Laat bloemen achter om LFS te onthouden)