Zelfgemaakte plaatjes

• Ik kon het topic niet vinden en op het internationale forum krijg je 0 respons dus dan proberen we het hier maar weer!

Zijn er nog designers actief? Ik heb zelf na ruim een half jaar weer een keer de stoute schoenen aan gedaan en een shopje gemaakt

alt text

Tips? Comments?

En post hier ook je eigen werkjes!

• alt text

tips comments?

• @FC-Mats_NL Erg nice, iets minder zwart aan de linker- en recherkant zou hem nog vetter maken imo

• Thanks, ga ff checken hoe dat eruit ziet ;)

• crew_Frits De Paggaman_NL

@FC-Mats_NL Background vind ik wel iets hebben, mooi dat je de zijkanten donker hebt gemaakt en de focus op het midden hebt gelegd. Blending van render kon opzich wel beter, vooral bij het hoofd vind ik hem net iets 'te geplakt' lijken. Lichtinval is opzich wel goed. Tekst vind ik echt vet, vooral bovenste gedeelte. Alleen tottenham hotspur had je andere font voor moeten pakken, nu te dicht op elkaar gezet. Je had eventueel logo van de spurs er in kunnen verwerken. Kleuren zijn goed gekozen. De buitenste lijnen had je weg kunnen laten, vind dat bovenin veel te licht ogen en onderin zie je hem haast niet. Al met al redelijk goede sig :D

• Thanks bassie :)

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.