The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Sjinne_4_ever_NL Zeker waar, dat mag gezegd worden
-
Alleen maar liefde hier
-
Trouwens klote dat ik Ajax niet kan afkijken 4:30 gaat m'n wekkertje
-
@Sjinne_4_ever_NL was een spannende pot
-
Tja, boh ik had me opgevreten op de bank als ik had gekeken Gelukkig maar dat ik naar bed was gegaan! Mooi man. Had wel stiekem op Celta gehoopt met de loting. OL wordt wel erg lastig hoor.
-
@Dhr-Marsman_NL Ik ben altijd netjes. ^^
-
@Furrax_NL Gelukkig maar hehe
-
Goedeavond. Hoe gaat t hier? Jammer dat Ruud niet meespeelt in Luxemburg
-
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Hij vind het te ver rijden
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Zeker! Gaat helemaal goed komen.
Nog even de presentatie van onze 3 aanwinsten in 2017:
- Bas @Pelzeri_NL
- David @Dhr-Marsman_NL
- Thomas @Thoadz_NL
Met deze 3 aanwinsten hoopt TOT zich verder te kunnen ontwikkelen en herpakken om een hogere activiteit te laten ontstaan. We zijn nog niet klaar! Er kan nog het een en ander gebeuren. Als crewbeheerder ben ik blij dat deze versterkingen voor TOT kiezen. Laten we samen er een leuke tijd van maken op OSM
Succes alle 3
Is er nog een crew die wel echt actief is net zo als vroeger?
-
Denk weinig.
-
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Het moet wel spannend blijven hΓ© * ahum
-
@Furrax_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Denk weinig.
Ik denk toch dat er meer crews het lef moeten hebben om dan een fusie te doen met de actieve leden zodat er weer wat leven in de brouwerij komt!
-
Daarmee betrek je alleen de mensen die er nu zijn. Werkt totaal niet voor de langere termijn denk ik. Er zal altijd een verloop zijn.. de aanwas moet er gewoon komen. Dat is het grote probleem. Laat dat nu in handen liggen van GB :thumbsup_tone2:
-
Tja, ik ben zowiezo voor problemen nu oplossen en daarna GB het op laten lossen!
Waarom zou je niet een goede oplossing zoeken voor nu?Of is jullie crew wel echt actief?
-
Naar mijn weten zijn wij zeker wel actief
-
"Nu is het bij TOT:
Het was een klein iets, het is nu niks en het wordt niks meer" - Furrax_NL -
"Nu is het bij TOT:
Het was een klein iets, het is nu niks en het wordt niks meer" - Furrax_NLJe bent een beetje in de war met een andere crew met de naam Just Relax :rofl:
-
"Nu is het bij TOT:
Het was een klein iets, het is nu niks en het wordt niks meer" - Furrax_NLFurrax hoopt ook dat hij voortaan bij elke post genoemd gaat worden, hij zet zijn naam er vast bij zodat je alleen hoeft te kopieren en plakken, hij is jaloers