The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Of BossCoins??! :thinking:
-
Meisjes zijn niet zo goed in OSM.
-
Haha, goh wie probeer je uit d'r tent te lokken :thinking:
-
Grietje.
-
@De-Boterbloemen_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@spectraaaaa_NL Haha jaa die instelling kan ook. Zit nu wel in de leeftijd dat er links en rechts wat huwelijken en baby's komen.. en ik maar lachen xD
Lijkt het je niet wat om zon klein jochie te hebben waar je maximaal mee kan ouwehoeren en waar je alle leuke streken van vroeger van jezelf bij terugziet?
De eerste 2 a 3 jaar gaat dat maximaal ouwehoeren al niet hahaha
-
@Furrax_NL @maricja_NL pik je dit?
-
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou Furrax nu echt een klap verkopen
-
Ze komen elkaar vast nog wel tegen... kittens got claws!
-
Lang geleden
-
@Rambo-Phantom_NL Hey Reinier! Kerel alles goed Dat is inderdaad lang geleden
-
@Sjinne_4_ever_NL Goed hoor :slight_smile: lekker van mijn vakantie aan het genieten, en na een paar jaar niet spelen ff gekeken hoe OSM tegenwoordig is. Veel veranderd joh, lijkt wel of je nu voor alles moet betalen, was vroeger toch beter met de PSKs
Maar leuk om te zien dat TOT nog altijd bestaat, en hoe is t met jou?
-
Ah lekker. Nee klopt, PSk's was inderdaad beter maar goed. Dankzij die omrekening van PSk's & Eigen vermogen naar Bosscoins kan ik nog even vooruit Het is allemaal even anders.
Wel prima! Druk dat wel, maar ik red me wel :slight_smile:
Yup, zolang ik hier rondhang zal die crew niet snel verdwijnen gok ik haha. Ik ben wel nog de enige die in de crew zit van jouw generatie zeg maar.
-
Hoi Reinier.
-
@furrax_nl Zeg heb jij nou zelf die banner verwijderd of een mod/stafferd?
-
@sjinne_4_ever_nl Zelf.
-
Ah... dus niet azo'n moderator die zonder enige uitleg jouw topic verwijderd?
Serieus waar wat een onzin man. Dan pleur ik het vanavond gewoon hier in dit topic
-
Veranderen v/d criteria omtrent Crewlevels
Aangezien ik geen enkele reden krijg waarom het topic verdwenen is plaats ik het hier, in ons café. Ik gok erop dat de CS zich op de teentjes voelt getrapt, kritiek accepteren is soms moeilijk . Maar dat hindert de community niet om een oplossing te vinden voor de gedateerde, incomplete & scheve criteria omtrent crewlevels. Met goedkeuring(!) plaats ik het dus hier in ons eigen topic :v_tone2:Een voorbeeld voor juiste criteria is zoals het op OFM wordt gehanteerd. Dit is hier te vinden: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/112/crews-crew-levels-criteria-requests-topic/20
Ik ben benieuwd wat anderen hier van vinden.
- Wat kan er beter aan de huidige criteria?
- Wat ontbreekt aan de huidige normen voor een nieuwe crewlevel?
- Worden de criteria ook als zodanig gehanteerd door de CS?
- Vul aan...
Een soort advies zal worden opgestuurd naar de leden v/d Crewstaff.
-
Ik het prima dat hier discussie over gevoerd word, alleen denk ik dat crewlevels in het nieuwe systeem anders bepaald gaan worden dan nu. Dus ik weet niet of het slim is nu nog even de criteria aan te passen en dat dan blijkt dat het niet meer nodig is. De echte details weet ik helaas ook nog niet.
-
@gna-gna-gna_nl Snap ik, maar wij weten allemaal dat het zomaar kan zijn dat deze update met Kerst 2018 pas live kan gaan. Dan vind ik wel dat dit gewoon door moet gaan tot die tijd. Er moet niet gedaan worden alsof die criteria aanpassen zoveel tijd kost hè.
-
@sjinne_4_ever_nl Dat zeg ik ook zeker niet.