Skip to content

OSM: Het café

Praat over alles in het leven, sport, dagelijkse thema's, multimedia en meer.

161 Topics 11.0k Posts
  • Nieuwe Moderator

85
    1 Votes
    85 Posts
    8k Views
    BrandZone_NLB
    @scheeftand_nl Ach het kapsel van Joval (bokser voor de jongere lezers) vroeger kan niemand tegenop.. De enige bij wie het stond was Abel Xavier .
  • Plaatjesmarkt

16
    0 Votes
    16 Posts
    6k Views
    dikketuur_NLD
    De plaatjesmarkt, waar is de tijd
  • Superbowl

6
    0 Votes
    6 Posts
    636 Views
    maxaldinho_NLM
    Iemand heeft slecht geslapen
  • Gelukkig nieuwjaar

Moved
    25
    4 Votes
    25 Posts
    3k Views
    Scheeftand_NLS
    @oioihillegom_nl said in Gelukkig nieuwjaar: Er waren in verleden echt gasten die er een wedstrijd van maakte Pro team dus laat Scheeftand met rust. kijk even naar jezelf. is al 10 januari toen je gaat lopen reageren, zit je toch iets dwars dat je niet de eerste was of wat? LOL ik lees dit nu pas
  • Stilte van één week

29
    1 Votes
    29 Posts
    4k Views
    bringdaruckus_NLB
    @scheeftand_nl said in Stilte van één week: @yassin-mansousri_nl said in Stilte van één week: @furrax_nl We moeten maar een deal met Game Basics. voor elke 20 berichten in het forum Het café 1 Bosscoins en dat elke week stel je stuurt 100 berichten, dan heb je 5 bc erbij Jaja hm-hm, voor elke 20 berichten 1 bosscoins. Dus stel 100 berichten, dan krijg je dus 5 bosscoins. Jaja. Zo. Want 100 ÷ 20 is natuurlijk 5. Thanks voor je extra toelichting in het voorbeeld! Ik had het anders echt niet begrepen. We weten allemaal dat je zwakbegaafd bent. Erg vriendelijk van Yassin om ook aan de minder ontwikkelde personen te denken
  • Feesten & Festivals

20
    0 Votes
    20 Posts
    4k Views
    buitenom263B
    Leuke line up Roy per zaal, wie zijn je favorieten?
  • OSM WK Darts Poule

38
    1 Votes
    38 Posts
    6k Views
    Yassin Mansousri_NLY
    Ohh eindstand al gegeven
  • Scorito: OSM Vuelta Poule

7
    0 Votes
    7 Posts
    1k Views
    Copysoft_NLC
    Gefeliciteerd @PowerShot-Stef_NL en de rest van de top3! [image: 1537203219699-e1fb1b06-3ad1-4699-9355-fea58e4efc0a-image.png] Binnenkort krijgen jullie een eervolle vermelding op de Golden Glory crewpage.
  • Games

18
    0 Votes
    18 Posts
    2k Views
    FC Eddie_NLF
    @furrax_nl said in Games: Speel je geen Fifa Erwin? Ik heb wel Fifa 18 voor de Xbox, maar speel het al niet meer. Heb The Journey uitgespeeld en was eigenlijk van plan om een carrière te gaan doen, maar ben daar nooit aan toegekomen. Op een gegeven moment ben ik andere games gaan spelen.
  • WK 2018 toto+competitie

Locked
    76
    2 Votes
    76 Posts
    10k Views
    FC Eddie_NLF
    @Vertrigo_NL Gefeliciteerd met de overwinning! @Frituurpannekes_NL Thanks voor het organiseren! Was een leuk toernooitje. Jammer dat het bij mij in de competitie op het einde een beetje bergafwaarts ging. Duitsland als wereldkampioen hebben en die al in de groepsfase er zien uit gekegeld worden helpt ook niet mee voor de puntjes.
  • Medeoprichter van Gamebasics Frank Tijhuis overleden

14
    0 Votes
    14 Posts
    2k Views
    BrandZone_NLB
    Gecondoleerd Jeroen, Het bericht kwam 2 weken geleden al bij me binnen via Michael Put, sterkte de aankomende tijd.
  • Scorito: OSM Eredivisie 2017/2018

17
    0 Votes
    17 Posts
    5k Views
    Copysoft_NLC
    Match Duel *
  • Scorito: OSM Tour Poule

10
    0 Votes
    10 Posts
    2k Views
    Copysoft_NLC
    @blackfeet_nl Bij deze, geaccepteerd
  • WK 2018

Locked
    40
    0 Votes
    40 Posts
    5k Views
    SIRclitjeslikker_NLS
    Tuurlijk is hij een harde vent, maar ik ben ook best een koning hoor, sta 164e van heel scorito.
  • Laatste OSM-speler geïdentificeerd

2
    6 Votes
    2 Posts
    623 Views
    timeenennaam_NLT
    Gezien de landkaart ook meteen de laagste
  • Verlate 1 April grap?

22
    0 Votes
    22 Posts
    3k Views
    Harry PoonH
    @l-r-van-kessel_nl said in Verlate 1 April grap?: @harry-poon Het is bekend dat jullie een online marketeer zoeken, maar zo doe je je daar wel heel makkelijk vanaf he Haha, het staat je vrij om te solliciteren Dat laatste is gewoon echt niet waar. Het is prima haalbaar zonder te investeren. Het is een feit dat een klein % van de OSM spelers geld investeert, en dat is prima. Zo'n actie zorgt er niet voor dat dat % ineens groter wordt. We zijn een gratis spel en kunnen leven van dat kleine %. We mikken wel op een groter aantal spelers, want we vinden OSM een spel dat iedereen zou moeten spelen. Daarnaast mikken wij zeker niet op jonge kids om geld te verdienen. Ik ben naast werknemer bij OSM ook gewoon een gozer die na zijn werk naar huis gaat. En ik zou er niet zo best van slapen als dat ons doel was.
  • Scorito: OSM Giro d'Italia Poule

21
    0 Votes
    21 Posts
    4k Views
    killing spread_NLK
    Proficiat aan de top 3
  • Timotheüs van Ename

30
    0 Votes
    30 Posts
    4k Views
    Cutters Choice_NLC
    Hoe sta je nu in het leven zonder BryLex?
  • Scorito: OSM Klassieker spel

4
    0 Votes
    4 Posts
    1k Views
    Copysoft_NLC
    Yay Ondanks 2 wedstrijden vergeten toch net aan gewonnen. Scheelde slechts 25 puntjes.
  • Roken, drugs en alcohol

7
    0 Votes
    7 Posts
    2k Views
    OiOiHillegom_NLO
    wie waren er op Qapital?