kan niet op telefoon inloggen
-
ik heb al 100x geprobeerd op mijn telefoon via de app in te loggen en hij doet het niet.
heb al meerdere keren het wachtwoord veranderd en kan nog steeds niet inloggen via de telefoon, zelfs niet nadat ik via facebook het account heb gelinked.
ik kan wel via google chrome inloggen op mijn telefoon, maar als ik het dan weer op de app probeer geeft ie steeds aan dat het wachtwoord fout is, hoe kan dit? -
Hoi.
Dit komt omdat je op OSM World probeert in te loggen. OSM heeft twee versies die los van elkaar staan. Volg onderstaande stappen om op OSM NL te komen en in te loggen met je OSM NL-account.
iOS: Ga naar de instellingen van de iOS app via de instellingen van je telefoon en verander de gekozen versie van OSM World naar OSM NL. Als het goed is zou je nu moeten kunnen inloggen met je OSM NL-account. Indien dit niet werkt dan zal je de taal van je telefoon moeten wijzigen naar Nederlands en vervolgens de app verwijderen en weer opnieuw installeren.
Android: Op het inlogscherm in de OSM app kan je de versie wijzigen van OSM World naar OSM NL. Vervolgens kan je inloggen op je OSM NL-account.
-
Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.