Voetbal: Champions League & Europa League
-
In de champions league voorrondes zitten wel meer teams van het niveau van AZ. Kijk maar na hun tegen stander dus daar horen ze nog wel thuis.
-
Wie weet kunnen ze voor ene leuke verrassing zorgen. Zou leuk zijn
-
unpopular opinion: ik hoop echt dat PSG de CL pakt. lijkt me heerlijk voor al die haters. Vind het ook echt een prachtig team met Neymar en Mbappe
-
@bringdaruckus_NL
Ik zie ze niet van bayern winnen ze hebben zekker een goeden aanval met veel snelheid maar bayern is in het geheel een veel beter team. -
Als PSG de kansen mist, die ze tegen Atalanta misten, gaan ze af tegen Bayern.
Ik verwacht wel dat het meer een gelijk opgaande wedstrijd gaat worden. PSG is gewaarschuwd en Bayern zal PSG ook niet onderschatten. Ik verwacht ook niet dat PSG zich laat wegspelen. Maar die verwachting had ik van Barcelona ook
Maar ik denk wel een aan overwinning voor Bayern. -
Ik ben het niet vaak met je oneens maar nu wel, geen haat richting PSG , eerder gebrek aan sympathie.
RB Leipzig daarintegen heb ik ook helemaal niks mee, al heb ik daar meer respect voor het beleid dat erachter zit vanuit RB door heel gericht te werk te gaan en niet per sé met de grootste zak geld zoals PSG proberen te winnen.Bayern speelde natuurlijk een masterclass al had dat ook heel anders af kunnen lopen als Barca wel de 2-2 had gemaakt.
Naar het CL seizoen gekeken verdiend Bayern wel het meeste de titel in mijn ogen. Wedstrijden met indrukwekkende cijfers gewonnen, totaal oppermachtig.Het abonnement van Sevilla op de EL(finale) is ook alweer verlengd, ik hoop niet dat zij tegen Shaktar spelen. Clubje uit Oekraine vind ik maar niks , daarbij is het coëfficiënt technisch ook nadelig als zij nog een ronde verder komen voor NL.
-
@L-R-van-kessel_NL hahaha ik kon al voorspellen dat je het met me oneens zou zijn. Ik heb persoonlijk totaal geen problemen met dit soort clubs. Vind PSG qua imago sws enorm verfrissend. Een club die verder denkt dan voetbal. Vind hun branding echt eruit springen. Dat heb ik met bv Man CIty niet zo.
-
@bringdaruckus_NL Branding vind ik het een heel ander verhaal. Daar ben ik het volledig met je mee eens dat zij dat super aanpakken.
Finale Bayern-PSG ligt het meest voor de hand en kan een zeer fraaie wedstrijden worden vanwege de aanvallende intenties. -
Bayern - PSG zou wel een potentiele 4-3 oid zijn. Toch de droomfinale. Lyon heeft geen leuke speelstijl en een Duitse finale is toch minder dan twee kampioenen tegenover elkaar.
-
Gun het Thomas en Lewi wel.
Mbappe hoeft hem niet zo nodig te winnen, hij mag al op de cover van Fifa 21 staan.
-
@SIRclitjeslikker_NL Dus grote kans op een serieuze blessure aankomend seizoen..
-
Besiktas is pijnlijk uitgeschakeld door PAOK met 3-1
Celtic verrassend uitgeschakeld.
Meerdere clubs zijn uitgeschakeld zonder te spelen vanwege enkele Corona gevallen.AZ is gelukkig en lucky door , dinsdag 1 september is de loting en dan word het bekend of ze tegen Benfica, AA Gent of *** moeten.
Hopelijk loot AZ AA Gent, schakelen ze die Belgen uit en red AZ het net niet in de play-offs, dit omdat AZ in de EL meer punten voor Nederland kan pakken dan in de CL. In de CL acht ik ze kansloos.Het is ook te hopen voor Ajax dat Benfica de CL niet haalt zodat Ajax in pot 2 komt.
-
AZ heeft gunstig geloot, uit bij Dinamo Kiev moet te doen zijn en de ronde hierna tegen de winnaar van Rapid Wien-Aa Gent..dus met oog op de uiteindelijke play-offs heeft AZ niks te klagen.
Benfica heeft gelukkig ook 'zwaar' geloot doordat die op bezoek moeten bij PAOK Saloniki.
15 en 16 september zijn deze wedstrijden.
-
Ik zie AZ eigelijk die westrijd niet winnen of ze moeten egt stukken better gaan speelen
-
AZ heeft nog mazzel dat het over 1 wedstrijd gaat. Wat ik erg jammer vindt, aangezien er nu dus 2 seizoenen zijn waar het coronagebeuren een grote invloed op heeft. Dubbele wedstrijden is wel echt beter voor een zo sterk mogelijk deelnemersveld.
-
Ik zou juist willen zien dat alle beker- en Europese wedstrijden over 1 wedstrijd gespeeld wordt. Veel spannender zo. Je moet er meteen staan, anders ben je uitgeschakeld. Ik vind het zo treurig in bijvoorbeeld de Engelse bekerwedstrijden, waarin grote clubs de eerste wedstrijd met een B-elftal aan komen zetten en er een minimale overwinning proberen uit te halen. Als dat dan niet lukt, gaan ze in de return hun best doen en winnen ze met 6-0. Eigenlijk ook gewoon minachting naar de tegenstander toe.
Het zorgt er ook nog eens voor dat spelers iets minder wedstrijden hoeven te spelen en dus ook minder vermoeid zijn wanneer er bijvoorbeeld een EK of WK is. Het is toch eigenlijk krankzinnig dat spelers er zo'n 70 wedstrijden op hebben zitten aan het eind van het seizoen.
-
Wat betreft AZ: ze zijn nou nog niet echt in vorm dat ze zomaar even van Dinamo Kiev gaan winnen.
Willem II moet trouwens uit tegen Progrès Niederkorn uit Luxemburg.
-
@FC-Eddie_NL Robin Ruijter heeft heeft geen goede ervaringen met clubs uit Luxemburg..
-
@FC-Eddie_NL AZ idd onderuit tegen Kiev
Gent wel een winst -
Dat zat er wel een beetje aan te komen. Ben echt benieuwd of AZ de lijn van vorig seizoen kan doortrekken of dat het echt een eenmalig iets was.