3 slots zelfde team
-
Ik heb per ongeluk met 3 slots dezelfde team.
Dit komt omdat OSM niet duidelijk is en verwarring veroorzaakt.De laatste wedstrijd van het seizoen op slot 1 was al gespeeld, seizoen was dus ten einde. Ik kreeg op de begin pagina een pop up waar ik op "Laat zien" kon klikken om een team te kiezen. Nou heb ik dat gekozen en tot mijn verbazing had ik de gekozen team op slot 1. Ik kan geen ontslag nemen, ik moet eerst 4 dagen wachten!. Net iets over 20uur ingelogd en kreeg weer hetzelfde te zien, dus ik dacht nu zal het wel goed zijn en nu bleek dat ik met slot 3 het team heb gekozen.
Ik vind dit echt jammer en raar dat nergens wordt aangegeven op welk slot je bent ingelogd. Dit zou op zijn minst moeten zijn wanneer je een team kiest, ergens laten opvallen zodat zulke dingen niet kunnen gebeuren. Ik ben nu benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen? Dat ik niet 4 dagen moet wachten om ontslag te nemen.
Graag hulp en zoals ik zij graag iets verzinnen dat dit andere ook niet overkomt.
-
@Tr4Bz0nLu_L4z_NL
Hoi,
Het klopt inderdaad dat je al een pop-up krijgt met de melding dat je een nieuw team kunt kiezen, terwijl je huidige seizoen nog in de 'einde seizoen'-fase zit. Na de laatste wedstrijd krijg je namelijk nog 24 uur de tijd om alles te bekijken voordat het seizoen definitief gereset wordt. Als je dan al een nieuw team uitkiest, dan wordt dit team geplaatst op het eerste vrije clubslot. Dit omdat het seizoen in feite nog niet ten einde is en dat betreffende clubslot dus nog niet beschikbaar is.
In eerste instantie is je nieuwe teamkeuze dus geplaatst op je clubslot 2. Je seizoen was nog steeds niet definitief voorbij toen je om 20.00 uur weer inlogde en opnieuw een team wou kiezen. Deze staat daarom dus op je clubslot 3.
De pop-up die je te zien krijgt wanneer het seizoen nog niet definitief ten einde is, zou wel iets duidelijker kunnen zijn, maar ik vrees dat dit iets is wat heel erg weinig prioriteit gaat krijgen en dus niet op korte termijn aangepast zal worden. De website krijgt namelijk heel erg weinig aandacht, omdat de meeste gebruikers OSM via de OSM-app op hun telefoon spelen.
Ik zal in ieder geval even navragen of er iets mogelijk is en je gekickt kan worden op je tweede en derde clubslot.
-
Dat zou heel fijn zijn, alvast bedankt voor het navragen!
Ik vind het veel fijner via de website, via mobiel vind ik het helemaal niet fijn of het is misschien en kwestie van wennen.
-
@FC-Eddie_NL Toevallig al antwoord ?
-
@Tr4Bz0nLu_L4z_NL
Nee, helaas nog niet.
-
@Tr4Bz0nLu_L4z_NL
Op welk clubslot wil je verder spelen met Benevento? Dan kan je op de andere twee clubslots gekickt worden.
-
Ik neem wel zelf ontslag dit schiet niet op, dit heeft mij nu op 2 slots Manager Medailles gekost omdat ik niks heb gedaan aan de opstelling.
En dat hele Manager Medailles is 3x niks. Ik speel altijd met 1 of 2 slots. Nu telt elke slot mee....
Jij kunt er verder niks aan doen, iig bedankt.
-
@Tr4Bz0nLu_L4z_NL
Wij en Gamebasics zijn natuurlijk niet 24 uur per dag online om dingen te checken of te regelen. Maar goed, je hebt inmiddels ontslag genomen, dus bij deze sluit ik dit topic.