Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_NL Steals bestaan niet.
-
@wooper_NL Stef, is that you?
-
Veel plezier en succes iedereen vanavond! Eindelijk gaan we starten! Zin in! In KL4A heb ik wat spelers net boven hun waarde in aanbieding tot 17:00 ipv snelle scouts, doe al dan niet je voordeel mee.
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL laat maar zitten wat net zei aanbieding gaat niet door. Ga voorlopig niet scouten voor nu, eerst meer kopen en verkopen.
-
Een ouderwetse steal om het seizoen mee te beginnen. Toon is gezet.
-
@meneer-Speksnijder_NL ik ben ook begonnen met winst maar niet met een steal.
-
Wat is een steal?
-
@gepke3_NL dat je met overduidelijke slechtere statistieken toch hebt gewonnen van de tegenstander
-
@gangstermow_NL
Dus gewoon een beter tactiek had dan je tegenstander -
-
@maricja_NL jammer er maar twee promovendi per kl4 naar kl3 gaan maakt promotie erg moeilijk. .. Is niet anders, nog meer mijn best doen
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Ervaring leert dat er altijd meer promoveren door uitschrijvingen en ontslagen. In KL4 zitten ook vaker managers die stoppen.
Bijv. nav vorig seizoen, zijn ongeveer 12 managers vanuit KL4 doorgestroomd naar KL3.En mocht er voor de volgende editie weer veel inschrijvingen zijn, dan kijk ik liever voor een extra KL3, waardoor er weer meer promoties komen. Zo blijft de exclusiviteit van de KL-top behouden en raakt er niemand gedemotiveerd in KL4.
Er valt altijd wel iets moois te maken in iedere divisie
Hopelijk groeit de KL weer verder naar het mooie formaat van 2.0 (KL1, 2x KL2, 2x KL3 en 3x KL4), maar we zijn goed onderweg. -
@gepke3_NL Dat is al jarenlang een beetje de discussie tussen managers.
Is het een steal of effectieviteit van je tactiek?
Persoonlijk geloof ik niet in steals, maar in effectiviteit. Feit: soms zitten er echt rare stats bij. Ja, en dan baal je als een stekker en menig manager gooit nog net niet zijn/haar telefoon tegen de muur aan
Het blijft altijd kansenberekening. Je kan wel leuk 4231 spelen en 12 kansen hebben, maar met SVA is de effectiviteit al snel minder. -
Tja, zo sta ik stijf onderaan, doordat ik de tweede wedstrijd tegen PSG bestolen ben. 9-6 in mijn voordeel, maar hij schiet er liefst 4 in. Zo'n hoge precisie zie je zelden volgens mij.
Maar is het dan een steal? Die discussie loopt inderdaad al jaren en gaan we nooit uitkomen
Ik heb iig een uitdaging staan. Na tweemaal directe promotie, weet ik nu al dat dat er niet in gaat zitten, en wordt handhaving mijn doel!
-
@maricja_NL dan hadden de designers bij Osm /engineers ook niet in 2016 /2017 433 zoveel minder krachtiger moeten maken en 451/4231 zoveel krachtiger. Ik heb voor mijn stop op zo n beetje alle niveaus gespeeld, en 451 loont veel meer rendement dan 433. Maar gelukkig zie ik nu iig in KL4A ook 5311, 541,442 en 343 gespeeld worden.
-
@McWilliam_NL Dat zie je zelden idd. Nogal geflatteerde stats. Een keertje in jouw voordeel zou ook eens leuk zijn.
We zijn gelukkig pas 3 dagen bezig, dus je hebt nog zat de tijd. En wie weet zit er meer in dan handhavingGoed om te zien dat je 2 promoties achtereen hebt kunnen pakken Netjes hoor
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Ik zie ook inderdaad meer variatie in de tactieken. Ook vanuit mijn kant. Altijd leuk zo'n verrassende 5311, 523, 631, 541 oid ipv een 451/4231 oorlog. Nog steeds verdedigende tactieken, maar er is meer variatie in de smaken zullen we maar zeggen
En in principe is er voor iedere tactiek wel een tegenhanger. Je moet em alleen zien te vinden op het juiste moment
-
@McWilliam_NL Ik had inderdaad ook na 2x een kampioenschap dat ik in KL2 ineens moest strijden voor handhaving, maar een uitdaging is altijd leuk
-
Vandaag zal ik weer de standen opmaken
-