melding TK
-
crewgenoot kreeg een melding in de competitie dat zijn tegenstander een TK heeft ingezet... TK's staan echter uit in onze afdeling.
-
Zou je crewgenoot even de volgende info hier willen posten?
- Competitienummer van jullie competitie
- Merk + type toestel
- OS (besturingssysteem) versie
- OSM app versie
- Welke browser (indien hij ook via de website speelt)
Dan kunnen we dit doorgeven.
-
@fc-eddie_nl dit is bij zowel iOS als Android heb deze week al meerdere malen vernomen
-
- Competitienummer van jullie competitie (competitie op HA)
- iPhone SE
- iOS 11.4.1
- 4.4.4
- Safari
Ook bij mij is dit voorgekomen. Tevens een competities zonder TK en ook hier is een besloten training ingezet.
-
Thanks voor de info. Ik zal dit doorgeven aan Gamebasics.
-
Iemand vanuit World had dit gisteren intern al aangekaart en gaat nu aan gewerkt worden door de devs. Klopt het trouwens dat jullie de notificatie van de TK krijgen wanneer jullie de spion gebruiken? Dit werd namelijk aangekaart door de persoon die dit intern had gemeld.
Even een algemene mededeling wat betreft de besloten trainingen: Staan de BT's ook uit? TK's en BT's staan los van elkaar en kunnen dan ook los van elkaar aan of uit gezet worden. Als de TK's dus uit staan, maar de BT's aan, kan je gewoon een BT tegen krijgen.
-
Besloten trainingen staan gewoon aan. Heb de spion niet gebruikt. Kreeg gewoon een push-melding dat mijn tegenstander een trainingskamp had ingezet, terwijl dit een besloten training was.
-
@fc-eddie_nl Erwin, hoe meer reports er komen hoe beter. Vooral omdat wij op OSM NL zitten en wij op World. Dus als je wilt kun je deze cases ook melden intern.
-
@gna-gna-gna_nl Prima, ik heb ze er bij gezet.
-
Crewcompetitienummer weet ik niet, iPhone 6, iOS 11.4.1, meest recente OSM app versie versie 4.4.4, speel alleen via de app met safari.
zei ie
-
@fc-eddie_nl TK's staan uit, Besloten staan aan
-
Probleem is al een tijdje geleden opgelost. Topic gesloten.