• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Reclames

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
4 Posts 3 Posters 260 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Stojan Curcic_NLS Offline
    Stojan Curcic_NLS Offline
    Stojan Curcic_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ja zo kan ie wel weer met de reclames hoor. Op zich geef ik er niet zo om, maar nu was het wel extreem hoor.
    Ik speel met 2 slots. Ik wilde even mijn wedstrijden bekijken en na de wedstrijd op slot 1 kreeg ik gelijk een reclame van 30 seconden (er zijn er ook van 5 seconden, maar die krijg ik nooit meer). Na die reclame klik ik op mijn wekelijkse verdiensten en krijg ik gelijk wéér een reclame van 30 seconden! En eigenlijk nog langer, want na die 30 seconden moet je nog 5 seconden wachten tot je het kunt wegklikken.
    Op slot 2 gebeurde precies hetzelfde!
    Dus ik heb ruim 2 minuten reclame zitten kijken om even mijn wedstrijden te checken.
    En het is ook steeds dezelfde reclame (State of Survival).
    Om gek van te worden...

1 Reply Last reply
    0
  • mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NL Dutch Users
    wrote on last edited by mees2006_4_NL

Wil niet onaardig doen ofzo, maar wat wil je hier nou mee bereiken? 't is nu niet ofzo dat ze reclames speciaal voor jou uit gaan zetten. Ze moeten ook gwn hun saaf verdienen. En het valt echt heel erg mee qua reclames. Alleen eentje na dat je de wedstrijd hebt gesimuleerd en die kun je gewoon na 5 seconden weer weg klikken en that's it (behalve als je er zelf voor kiest om een video voor een beloning te kijken, maar dat is je eigen keuze). Als je je er toch erg aan irriteer moet je maar wat centen gebruiken om 'n pack te kopen in de store zodat je ongewenste reclames weg gaan.

Stojan Curcic_NLS 1 Reply Last reply
    0
  • Stojan Curcic_NLS Offline
    Stojan Curcic_NLS Offline
    Stojan Curcic_NL Dutch Users
    replied to mees2006_4_NL on last edited by

@mees2006_4_nl ook ik wil niet onaardig doen, maar heb je goed gelezen?
    Ik zeg dat ik niet zo om die reclames geef, maar dat het de laatste dagen wel de spuigaten uitliep.
    Het klopt ook niet wat je zegt, ik moet de hele reclame kijken van 30 seconden plus nog een seconde of 3 voordat het kruisje rechtsboven verschijnt waarmee ik het kan wegklikken. En dat gebeurde twee keer .... afijn, lees mijn bericht nog maar eens goed. Ruim twee minuten reclames kijken om alleen even je wedstrijden te bekijken vond ik wel wat veel van het goede.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Stojan Curcic_NL on last edited by

@stojan-curcic_nl

Hoi,

Ik snap dat dat best vervelend is, maar dat is helaas het nadeel van een gratis account. Filmpjes worden aangeboden door externe partijen, dus helaas valt daar verder niet veel aan te doen. Sommige filmpjes kan je inderdaad na een paar seconden wegklikken en andere zal je helemaal moeten afkijken. Dit zal per dag verschillen.

Je kan altijd eenmalig een Bosscoins-pakket aanschaffen om een reclamevrije account te krijgen. Het goedkoopste pakket kost €5,49.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular