• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Medum pakket, toch reclame

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
6 Posts 3 Posters 324 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Stojan Curcic_NLS Offline
    Stojan Curcic_NLS Offline
    Stojan Curcic_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Als ik het niet dacht. Ik heb het medium pakket aangeschaft voor €5,49. Er staat bij: “speel zonder reclame”.
    Ik koop een speler en ja hoor: reclame.
    App afgesloten, opnieuw ingelogd en opgestart. Weer een speler gekocht en weer reclame.
    Ik voel me bedrogen...

1 Reply Last reply
    0
  • mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Geen reclames betekent dat je geen onvrijwillige reclames meer krijgt. Als jij een speler koopt door een video te kijken ipv 1 bosscoin op te offeren, krijg je dus een reclame omdat je dit zelf hebt aangeklikt...

Stojan Curcic_NLS 1 Reply Last reply
    0
  • Stojan Curcic_NLS Offline
    Stojan Curcic_NLS Offline
    Stojan Curcic_NL Dutch Users
    replied to mees2006_4_NL on last edited by

@mees2006_4_nl er staat bij: “speel zonder reclame”. Spelers kopen valt onder het spelen.
    Dit is misleidend.
    P.S.: ik snap dat je misschien moderator wilt worden, maar je hoeft niet op elke topic te reageren 😉

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NLM Offline
    wrote on last edited by mees2006_4_NL

Ik hoef geen Moderator te worden hoor, ik lees gewoon soms dingen op 't forum en ik ben zo aardig om een antwoord op de vragen die ik kan beantwoorden te geven. Als jij liever wilt wachten totdat een Moderator reageert (waar ongeveer hetzelfde antwoord uit zal komen vermoed ik) prima dan skip je m'n berichten maar.

1 Reply Last reply
    0
  • mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NLM Offline
    wrote on last edited by

Maar ik ben het met je eens dat dit nogal misleidend is. Er zou eigenlijk een disclaimer op moeten zitten dat het alleen voor onvrijwillige ads geld en niet voor de ads die je zelf aanklikt.

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Stojan Curcic_NL on last edited by

@stojan-curcic_nl

Hoi,

Dit valt daarbuiten omdat dat een vrijwillige keuze is. Met het kopen van een speler op de transferlijst via de OSM-app hebt je twee mogelijkheden. Je koopt de speler direct voor 1 Bosscoin of je bekijkt een filmpje. Hierbij wordt er eerst 1 Bosscoin van je account afgehaald, die na het bekijken van het filmpje weer aan je account toegevoegd wordt. Bij het kopen van een speler staan deze twee opties ook gewoon vermeld, dus ik snap de 'misleiding' hierin niet zo goed. Je kan ook gewoon de andere optie kiezen.

Je kan bijvoorbeeld ook een filmpje kijken om de training van een speler met 30 minuten per gekeken filmpje te verminderen. Nogmaals, dit is een vrijwillige keuze en je wordt dus niet gedwongen om advertenties te bekijken.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular