Medium pakket, toch reclame (2)
-
Meneer FC Eddie,
het is een beetje irritant dat je een topic sluit om het laatste woord te hebben.
Ik betaalde 5 euro 49 om geen reclames te hebben tijdens het spelen. Ik heb niet altijd veel tijd en even wat spelers verhandelen most veel kostbare tijd als je steeds een reclame moet kijken van 30 seconden en geen coins wilt besteden.
Het kopen van spelers is onderdeel van het spel en is totaal iets anders dan bewust een reclame kijken om trainingstijd te verkorten. Dit staat immers vermeld en is dus duidelijk en niet misleidend.
Als je een medium pakket koopt staat er dat je dan speelt zonder reclame. Spelers kopen is ook spelen. Of je nou bewust reclames wilt kijken of niet.
Als het zo moet dan moet het maar, maar zet er dan op zijn minst bij als je een pakket koopt dat dit uitgezonderd spelers kopen is. Dan is dat tenminste duidelijk en weten spelers van dit spel waar ze aan beginnen.
Nee, tuurlijk doet GameBasics dit niet, want dan kopen minder mensen een pakket.
Net zoals als je een speler wilt kopen terwijl dit niet kan (bijvoorbeeld twee van dezelfde manager op dezelfde dag). Dan krijg je eerst een reclame van 30 seconden waarna je vrolijk wordt verteld dat je de speler niet kunt kopen.
Pure misleiding. Alles om geld te trekken.
Niet zo chique.
Nu mag je het topic sluiten. -
Dat mag je vinden, maar de optie om een speler te kopen door een filmpje te kijken bestaat nog niet zo lang en is toegevoegd om gebruikers een extra optie te geven. Dit heeft dus niets te maken met een reclamevrije account. Daarnaast wordt ook het kopen van een speler duidelijk gemaakt met icoontjes en de letters 'ad' van advertentie. Dus hoezo misleiding? Grappig dus dat je op dit punt moeilijk doet en het verkorten van de trainingsduur wel oké vindt, terwijl ook bij die optie het bekijken van een filmpje daar onderdeel van is. Maar die optie zal je dan wel niet gebruiken.
Als jij geen zin hebt om een Bosscoin te gebruiken en in plaats daarvan een filmpje te kijken, dan is dat jouw keuze en zal je net als iedereen dat filmpje moeten kijken. Niemand verplicht je om voor die optie te kiezen.
-
@fc-eddie_nl: nee joh, mijn punt is dat als je een medium pakket koopt die “+1 (ad)” op die linker button moet verdwijnen. Je hebt immers echt geld betaald wat gelijk staat aan een filmpje kijken. En nogmaals: het vermelden van “spelen zonder reclame” is verwarrend en misleidend, omdat ik daardoor dacht dat die button zou veranderen in alleen “kopen”. Dus zonder filmpje.
Het kopen van spelers is onderdeel van het spel. Dit zou dus moeten kunnen zonder reclame te kijken als je dat pakket (met die vermelding) hebt gekocht.
Waarschijnlijk vind jij dat best ook, maar ik snap wel waarom jij een andere mening hebt hoor. -
Je kunt het ook zien, om nog langer met je duurbestede centen te doen. Die mogelijkheid heb je en dat bied de mogelijkheid om nog wat langer “reclamevrij” te spelen. Wil je dat niet? Druk je lekker op de rechter button en is het probleem dat je hier schetst weg.
-
@stojan-curcic_nl meneer Stojan u stelt zich iig klein beetje aan
Je wordt niet verplicht om de filmpjes te bekijken. Duizenden mensen hebben Boss Coin of Boss Coins op OSM. Je kiest er zelf voor op je 1 BC betaald voor een speler wat de gebruikelijke rate is en wat 99.5% van de spelers doet of dat je 1 advertentie filmpje kijkt. Dat je een medium pakket hebt gekocht betekent niet dat de optie om filmpje te kijken voor een speler, en zo doende geen 1 BC er voor uitgeeft vervalt dan niet meteen. Niet alleen jij, wij allemaal hebben die keuze.
-
@fc-legend-kyrill_nl
@joost-sœter_nl
Ik stel me niet aan. Jullie begrijpen mijn punt gewoon niet. Ik zal het anders zeggen:
Ik geef er geen reet om als ik weet dat je bij het kopen van een speler de keuze heb tussen een reclame kijken of een bosscoin betalen. Ja ik vind het irritant als ik weinig tijd heb om dan reclames te moeten kijken, maar als ik het vantevoren weet dan kies ik daar voor.
Het enige wat er wat mij betreft moet gebeuren is dat als je een pakket koopt er met tekst bij komt te staan: “(uitgezonderd bij het kopen van spelers)”.
Want mijn punt is dat het misleidend is als dit er niet bij wordt vermeld. Ik dacht dat je dan helemaal geen reclames meer zou krijgen en ik denk velen met mij... -
Jij mag absoluut vinden dat die optie weggehaald zou moeten worden. Gaat dat gebeuren? Nee. Moet er iets aangepast worden? Nee, want die optie heeft niets te maken met een reclamevrije account. Wat mij betreft is de zaak hiermee gesloten.