Bericht/melding dat training klaar is (maar klop niet)
-
Ik krijg de laatste tijd berichtjes dat mijn speler succesvol getraind heeft.
Ga ik naar de training toe, dan is deze speler nog steeds in training (nog uren).groet, PEl
-
Hoi,
Dit zijn zogenaamde server-notificaties. Dat wil zeggen dat op het moment dat jij een speler gaat trainen, gaat de tijd op de server in en op het moment dat de benodigde uren voorbij zijn gestreken krijg je de melding dat de speler klaar is met trainen. Mocht je in die tussenliggende uren bijvoorbeeld een aanpassing maken aan de klok op je computer of telefoon dan kan deze melding dus spaak lopen.
Indien je niets hebt aangepast aan de klok, dan zal je dit volgens het bugtemplate moeten melden, inclusief de benodigde screenshots. Dus een screenshot van het moment dat je de training hebt gestart, een screenshot van de melding dat de training klaar is en vervolgens nog een screenshot van opnieuw de training, waaruit dus blijkt dat de training nog niet voltooid is. Op alle screenshots zal een tijdsaanduiding zichtbaar moeten zijn. Het bugtemplate vind je in onderstaand topic.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/belangrijke-informatie-graag-lezen
-
This post is deleted!