-
ik speelde in 2e engelse competitie met coventry city. ik had een geweldige ploeg uitgebouwd en stond op de 1e plaats( doelstelling 19) en had al heel veel managerspunten vergaard. ik had er al heeeel veel tijd en geld ingestoken! En zomaar ineens is mijn ploeg ineens na 22 speeldagen in het niets overgenomen door een andere (debiele, achterlijke) overgenomen met een beetje geld. Hoe kan ik dat in de toekomst voorkomen? en het ergste vanal is het verlies van mijn managerspunten. Na x-aantal wedstrijden mag toch ploeg niet meer overgenomen worden!!!!!!!
-
Hoi,
Je ploeg kan niet zomaar door iemand overgenomen worden. Daarvoor zou je dan eerst gekickt moeten worden door de competitie-moderator (als die er is) en dat kan pas na 72 uur inactiviteit.
Hier zou dus iets fout kunnen gaan. Op welk clubslot speelde je met dit team en weet je nog de naam van een andere manager in je competitie?
-
This post is deleted!
-
Uit de data van Gamebasics blijkt dat jij (of iemand anders op je account) ontslag hebt genomen op 15 mei. Je bent zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van je account, dus mocht je dit niet zelf gedaan hebben, dan is het advies om te zorgen dat niemand anders toegang tot je account kan krijgen.