• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

vraagtekens bij medailletoekenning

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
5 Posts 3 Posters 374 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • senior-22_NLS Offline
    senior-22_NLS Offline
    senior-22_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ik begrijp helemaal niets van de medailletoekenning aan de managers.
    Op al mijn accounts is het één groot vraagteken.

Als voorbeeld:
    Op mijn hoofdaccount manage ik (senior-22) Reading.

in de stand sta ik 2e (doelstelling 15e)
    42 wedstr. gespeeld
    38 x winst
    1 x gelijk
    3 x verlies

op de managerlijst sta ik ook 2e
    doelstelling 15
    positie 2
    medailles - 4.550 ( minus 4.550 ?????)

ter vergelijking een andere manager ghidio - managed Blackburn Rovers

in de stand staat hij 9e (doelstelling 10e)
    42 wedstr. gespeeld
    23 x winst
    8 x gelijk
    11 x verlies

op de managerlijst staat hij 9e
    doelstelling 10
    positie 9
    medailles + 26.271 ( plus 26.271 ?????)

Gaarne ontvang ik een toelichting over de medaille hoeveelheden
    Mvg

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Online
    FC Eddie_NLF Online
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to senior-22_NL on last edited by

@senior-22_nl

Hoi,

Ik zie dat je in divisie 10 speelt en dat is meteen ook de hoogste divisie op dit moment. Dat betekent dat als je een wedstrijd verlies je veel medailles verliest en je een wedstrijd wint je er maar heel weinig bij krijgt. Daarnaast zijn er nog bonusmedailles te verdienen op basis van een aantal vereisten.

• Wedstrijdbonus: het aantal Manager Medailles dat je ontvangt is afhankelijk van of je wint, gelijkspeelt of verliest. Het spelen tegen actieve managers verhoogt de beloning.

• Meer ervaren manager: wanneer je wint of gelijk speelt tegen een manager met meer Manager Medailles.

• Minder ervaren manager: wanneer je gelijk speelt of verliest tegen een manager met minder Manager Medailles.

• Gespeeld tegen team met betere Opstelling: wanneer de Opstelling van je tegenstander beter is krijg je een bonus.

• Seizoensprestatiebonus: een bonus voor je prestaties tijdens het Seizoen. Meer wedstrijden winnen en beter presteren dan je doel zal de beloning verhogen.

• Beker prestatiebonus: een bonus voor je prestaties in de beker. Maximaliseer je beloning door de beker te winnen.

Door deze berekening kan het dus voorkomen dat je aan het einde van het seizoen een minaantal aan medailles hebt overgehouden. De ranglijst is met dit systeem dus niet echt representatief voor het totaal aantal medailles dat je ontvangt of verloren hebt.

senior-22_NLS 1 Reply Last reply
    0
  • senior-22_NLS Offline
    senior-22_NLS Offline
    senior-22_NL Dutch Users
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@fc-eddie_nl
    Vroeger, ik speel sinds 2006, kon je veel managerpunten verdienen als je met een team dat bij voorbeeld 15e als doelstelling had hoog in de eindstand eindigde.
    Zo ben ik met de managerpunten zo langzaam aan bij de top 1000 terecht gekomen. Heb wel eens zo rond de 800e plek gestaan en ben dan weer uit de top 1000 gezakt tijdens het seizoen dat je met je account speelt.

Nu kun je dus beter niet een zwak team kiezen en dat verbeteren aangezien je met een team dat je gedurende het seizoen opbouwt en verbeterd ook wel eens tegen een verliespartij aanloopt. Dat tikt nu vreselijk zwaar aan en je komt dus niet meer in de positieve medailles terecht als je 2 of 3 maal verliest.

Dat voelt als totaal verkeerd aan en ontneemt je het plezier om een team steeds maar beter te willen maken en zo hoog als mogelijk te willen eindigen.

Ik vind dat OSM met deze veranderingen totaal de verkeerde kant opgaat.
    Als verdienmodel zal best wel uitgezocht zijn dat deze zoveelste wijziging financieel goed zal scoren voor de eigenaren, het spelplezier wordt echter vele malen minder door.

Sjannis_NLS FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
    1
  • Sjannis_NLS Offline
    Sjannis_NLS Offline
    Sjannis_NL Dutch Users

@senior-22_nl lees ook deze eens:

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/59470/discussie-divisies/61

Het regent klachten over het verdwijnen van de managerpunten en het vreemde en slechte toekennen van medailles...

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Online
    FC Eddie_NLF Online
    FC Eddie_NL Moderator NL

@senior-22_nl

Dat mag je uiteraard vinden, maar discussiëren over dit onderwerp kan in het hierboven geposte topic. Aangezien dit verder wel duidelijk is zal ik je topic sluiten.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular