Het nieuwe TV seizoen
-
@l-r-van-kessel_nl
Farmaceuten verdienen meer met kuurtjes voor deze deelnemers dan aan het corona vaccin -
@l-r-van-kessel_nl Dusty is juist nog enigszins normaal, al klopt het wel wat je over hem zegt.
Snap ook niet dat er de hele week door alleen maar geneukt moet worden daar. Wat een gedoe.
-
@sirclitjeslikker_nl Is gewoon een grote orgie, meer niet.
Waar het maar kan en wanneer het maar kan. Stelletje seks-verslaafden bij elkaar gewoonLeeft Danny nog eigg in die show? Die zit er ook bij voor spek en bonen
-
@maricja_nl Die zit op een houtje te bijten denk ik (Had die beter een houten poot kunnen nemen trouwens ).
Ja het is ouderwetse zomervakantie, alleen dan met de mensen geconcentreerd in een kleine villa. Benieuwd welke drama er allemaal weer bij gaat komen!
-
@L-R-van-kessel_NL Afgelopen zondag gekeken?
Vond het wel jammer dat Odim wegmoest. En gelukkig zien we Danny nu ook wat vaker. Jongen lijkt een beetje uit de schaduw te komen.
Ik heb al zin om te kijken naar het matten van Dusty en Sander.
DE geruchten dat HvK erbij komt, worden steeds sterker trouwensToch mooi vermaak
-
@maricja_nl Nee nog niet, al lees ik nu dus door jou dat Odim weg moet Zal wel een ex-power zijn geweest in dat geval. Ik ben benieuwd als ik vd week ga kijken.
Die Sander is volgens mij bewust door een casting bureau erin gestopt, hoe hij zich op deze leeftijd gedraagt is zorgelijk als dit zijn echte gedrag is.
-
@maricja_nl Jorney blijkt zwanger te zijn van die Odim..Echter zijn ze uit elkaar omdat hij naar de hoeren is geweest
-
@l-r-van-kessel_nl Ik hoorde het gisteren idd. Wel ironisch though
Arrogant zijn met eisen en anderen veroordelen etc, maar nu al wel zwanger zijn -
Yes. FM heeft aangekocht nog 3 seizoenen te maken.
-
@furrax_nl FM?
-
@l-r-van-kessel_nl Flikken Maastricht!
-
@maricja_nl Heb jij nog gehoord dat die Dusty een tijdje in coma heeft gelegen na een scooter ongeluk (lees bezopen op een scooter wegreed en ergens op klapte).
Zijn er nog nieuwe tv parels in aantocht voor het nieuwe seizoen over 2 weken? Waar verheugen jullie je nu al op?