Top 1000 vip leaugue
-
Als ik me niet vergis heb ik onlangs ergens gelezen dat je bij bij het binnenkomen in de top 1000 je toegang krijgt voor de vip leauge,, middels de top 1000 behaald maar echter nog niks vernomen over de vip leaugue,, iemand hier meer info over gr Lotfi
-
Hoi,
Het VIP League-ticket en de top 1000 betrof alleen managers die tijdens de overgang van de managerpunten naar de manager medailles in de top 1000 stonden. Die hebben daar een VIP League-ticket voor ontvangen. Je krijgt dit ticket dus niet als je nu in de top 1000 terecht komt.
-
@fc-eddie_nl Hmm kan me niet herinneren dat ik dat daar uit had afgeleid,, wel jammer zo m’n best gedaan om die top 1000 binnen te dringen, wat zeker geen makkie was. me erg op die vip league had verheugd aangezien ik die achievement anders nooit kan behalen.. wat ik wel heel jammer vind.. van dit spel waar ik zoveel tijd in stop dagelijks
-
Begrijpelijk. Maar er zullen nog meer mogelijkheden komen om aan een VIP League deel te nemen. Wie weet heb je de volgende keer dus meer geluk.