ranglijst
-
ranglijst 0
wat is dit nu ?
doe je daar al die moeite voor
-
@roswell14_nl
Wat bedoel je precies? Formulier je vraag eens duidelijk en geef aan wat de bug is en kom met bewijzen(screenshots).
-
@l-r-van-kessel_nl
-
idd dacht dat het vrij duidelijk was ...
-
@roswell14_nl Je bent langer dan een maand offline geweest en dan gaat je rank op 0. Dacht na de eerste simulatie ronde je ranking zal terugkrijgen.
-
Dit lijkt een visuele bug te zijn, want als je op de ranking klikt zie je de ranglijst met manager medailles staan. Ik zal er een melding van maken.
-
euhm, ben alle dagen online ...
-
@roswell14_nl Ooh. Een bug dan.
-
@pondboy_nldat heb ik ook op server johan speel al 13 jaar onafgebroken moderator van de kampioenen
eendracht maakt macht de kampioenen league en crew op hoop van zege -
Deze bug is nu bekend bij Gamebasics. Nu is het wachten totdat het opgelost wordt.
-
het is idd wachten ...
-
probleem nog altijd niet opgelost
-
wanneer wordt dit eindelijk in orde gebracht ?? ruim 2 weken later nog ranglijst 0 !!
-
@roswell14_nl
Dat weten wij ook niet. Niet elke bug is even makkelijk op te lossen en sommige krijgen ook wat minder prioriteit.
-
een maand later nog niet opgelost
waarom spelen we eigenlijk nog ? geen ranking meer en voor elke nederlaag moet je 20 wedstrijden winnen
zelfs met een titel soms -3000 over het seizoen
je speelt beter niet meer
-
lol stond rond de 600e plaats en nu ineens 2294e ???
ja man, voor mij houdt het hier na denk 15 j op
wat een belachelijk systeem
-
@roswell14_nl Je toont weinig veerkracht om terug te vechten Je bent blijkbaar gezakt/voorbij gestreefd door andere met betere resultaten (die het dus wel lukt) maar geeft af op het 'systeem' i.p.v. de schuld van je resultaten bij jezelf te zoeken?
Het topic kan in iedergeval gesloten worden aangezien de bug is verholpen.
Bedankt voor de afgelopen 15 jaar.