Uitdoelpunten regel afgeschaft?
-
Goedenavond,
Ik heb een korte vraag . Zojuist ben ik tot mijn grote teleurstelling uitgeschakeld met mijn club Real Betis in de Champions Cup op basis van de uitdoelpunt regel. Hoe kan dit? Dit is toch afgeschaft?
-
@mr-one-man-show_nl Goedenavond,
In het echt is de uitdoelpuntregel inderdaad afgeschaft, maar ik kan me zomaar voorstellen dat dit binnen OSM nog niet is doorgevoerd. Heb je ter bevestiging een screenshot voor me waaruit blijkt dat de uitdoelpuntregel nog is toegepast? Dan kan ik het intern aankaarten.
-
De uitgoalregel is afgeschaft in de competities van de UEFA vanaf het aankomende seizoen.
Omdat we jou de authentieke voetbalervaring willen bieden, schaffen we de regel ook af in OSM voor de relevante toernooien. Wij vinden de uitgoalregel soms ook oneerlijk, vooral in verlengingen.
Wil je kijken hoe die nieuwe regel voelt? Kies dan snel een team in de Champions Cup!
-
mr. one man show_NL Dutch Usersreplied to meneer Speksnijder_NL on last edited by mr. one man show_NL
Bedankt voor je antwoord. Ik heb helaas geen screenshot, ik heb het toernooi gelijk verlaten. Ik was nogal ontdaan..
Maar omdat er een aankondiging was binnen OSM was ik er vanuit gegaan dat het al doorgevoerd was. Zoals @Pondboy_NL hierboven schrijft.
-
Deze regel is inmiddels ook afgeschaft op OSM, maar geldt alleen voor competities die aangemaakt worden ná de afschaffing. Bij al lopende competities geldt deze regel dus nog steeds en daarom ben je ook uitgeschakeld op basis van het uitdoelpunt.