Prijzen transferlijst
-
Goedemiddag,
ik ben heel slecht in screens plakken alhier, maar ik zie een enorme bug in zowel mijn duel als in de CC. Ik zie daar spelers te koop staan, ruim onder de martkwaarde van de speler. Zo staat er in ons duel een keeper van rating 107 en 60 miljoen te koop voor slechts 34 miljoen. Graag snel oplossen voor hier in de CC misbruik van gemaakt zal worden.
-
@mcwilliam_nl Inderdaad ook het geval in de CL. Is al door een aantal spelers gretig gebruik van gemaakt.
-
Hoi,
Dit is een hele vervelende bug, maar is inmiddels opgelost. Zie ook onderstaand bericht van een admin.
"We're sorry for all this situation.
This bug was live for about one hour (boosted players added to TL with lower values), but was already corrected:
All stats of those players were fixed to match the value
Refund users that spent BCs buying those players - We'll resume this tomorrow, so expect news from us if you spent BCs buying those players " -
@fc-eddie_nl Ze kunnen het toch beter terugdraaien. Want wat heb ik nu aan Mane van 99 en waarde 31 miljoen. Daar kan ik wel andere spelers voor kopen voor de 48 Miljoen en zelfde geldt voor mijn crewmaat met Pickford 93. Die haal normaliter niet!
-
@joost-sœter_nl Als jullie de kans kregen, dan deden jullie dat ook. Of is dat niet waar?
-
Kunnen die transfers niet worden teruggedraaid? Heb er zelf totaal niet opgelet, zag alleen een goede speler voor een lage prijs dus heb snel gekocht. Toevallig ook nog inform (5Bc). Nu het is omgezet heb ik mijn geld uitgegeven aan een speler die nu m’n 6e middenvelder is i.p.v. mijn beste, dan had ik liever het geld teruggehad en aan een andere speler uitgegeven. https://media.discordapp.net/attachments/638269736760639498/905091054682927145/image0.jpg
-
@karel-beterweter_nl Ik veroordeel het ook niet. De prijs die je voor de kwaliteit betaalde was natuurlijk een koopje.
-
@karel-beterweter_nl @PíoPíoUDLP_NL
Dat de transfers niet worden teruggedraaid heeft meerdere redenen:
-
Dit zal waarschijnlijk technisch een lastig verhaal zijn, anders hadden ze dit wel gedaan.
-
De bug zat hem in het feit dat de ratings van de gebooste spelers extra verhoogd werden, maar wel voor het bedrag van de normale boost werd aangeboden. Deze extra boost is nu dus teruggedraaid. Wellicht had je de speler niet gekocht als de bug er niet was, maar daar komt reden drie dan bij kijken.
-
Eén van de OSM-regels is dat je geen misbruik mag maken van bugs. Spelers die er door de engine opgezet worden kunnen nooit onder de spelerswaarde dalen. Als de transferwaarde rond 1,2 keer de spelerswaarde zit, wordt de speler van de transferlijst gehaald.
Natuurlijk is dit niet jullie schuld, maar daardoor heb je wel voordeel van deze bug gehad. Gamebasics ziet het terugdraaien van de extra boost en het teruggeven van de Bosscoins als de meest faire oplossing.
-
-
Wat er nu gaat gebeuren:
-
Gamebasics zal morgen de Bosscoins teruggeven aan iedereen die gebruik heeft gemaakt van deze bug.
-
Daarna zal men gaan kijken of er nog andere mogelijkheden zijn om de schade zoveel mogelijk te beperken. Een eventuele oplossing zal zoveel mogelijk automatisch moeten kunnen gebeuren. Individuele oplossingen zijn niet haalbaar.
-
-
@joost-sœter_nl Was inderdaad een koopje, maar uiteindelijk voor mij een duur koopje In ieder geval nog succes in de CC
-
Dit topic kan inmiddels gesloten worden.
-