Community Awards 2021
-
@frits-van-turenhout_nl Als ik tegen 11 CPU speel ben ik meestal top.
-
@jaimysky_nl said in Community Awards 2021:
@dave-jansen_nl said in Community Awards 2021:
@john-graaff_nl bruh veeg me op, OFF in de breedte sterker haha.
Zelfs bij OFF zullen ze hierom stiekem een beetje moeten lachenMaar no hard feelings hoor ieder zijn mening maar wel bedankt dat je ons even hebt laten lachen op deze dinsdag morgen
Laat ik het zo zeggen Dave.. ten tijde dat je wilde dat ik GF zou joinen was dit je quote:
'GF heeft wel denk ik de wat bredere selectie qua managers wat de ene als lekker ervaart en sommige vinden dat juist lastig ivm CC'
Nu je de leider van GF niet meer bent is het in jouw beleving blijkbaar vanzelfsprekend dat IMP beter is. Je zult wel iets aan je geloofwaardigheid moeten doen beste vriend!
Laten we het vooral leuk houden en als jullie komend jaar bovenaan zouden staan is het jullie gegund. Maar wij hebben met OFF vaker 1000 punten of meer achter gestaan dus ik zou persoonlijk niet te zwaar tillen aan een voorsprong.
Heel veel handkusjes van mij π₯°Ja GF was natuurlijk ook qua breedte de beste dat was voor iedereen duidelijk.
Maar ik heb er verder geen eens zin meer in om in discussie te gaan, maar dat IMP breder is dan OFF lijkt mij ook vrij duidelijk hoor. Maar goed boeie verder man.
Dat laatste snap ik niet maar ik denk dat je de duels bedoelt?maar ik kan wel al je handkusjes waarderen dus daar wel heel erg bedankt voor haha
-
En om nou direct te zeggen dat wij de boel serieuzer nemen dan dat jullie doen vind ik ook apart als buitenstaander. De naaktfoto's die daar rond gaan kan ik je gerust doorsturen als je dat graag wilt!? π€©π₯Έ
Was dit nog een aanvulling of voor iemand anders want begrijp er anders helemaal niks van haha
-
Waneer is die prijsuitreiking?? En kan dit topic gesloten worden??
-
@carphunter79_nl 28 december en dan zal dit topic gesloten worden.
-
@wooper_nl ok top
anders haal ik ook nog een paar flesjes azijn
-
@wooper_nl Je moet tegen een Turk zeggen dat je een Top bent
-
@l-r-van-kessel_nl Dat zeg ik aan iedereen maar niet gelooft dat.
-
@maricja_nl said in Community Awards 2021:
Heerlijk die comments hiero.
Waar zijn de tijden gebleven met de Riha's, Alei's en Remsters op het forum #nostalgie
Club tegen club, crew tegen crew en dan ook nog Dave die over Ajax babbelt.
Goud!!
Inderdaad Maris, dat waren ook gouwe types. Remster was altijd in voor een verhitte discussie, maar bij hem was het uit pure overtuiging over een bepaald standpunt. Ik kon/kan dat wel waarderen. Jaren geleden (5-6 denk ik) met hem een keer in Rotterdam een lunch gedaan. Was supergezellig echt toffe gast. Hij heeft toen toch maar (mede) de OSM Strikers en OSM Ultras opgebouwd.
Dat was in de tijd dat al die whatsapp en discord dingen veel minder gebruikt werden dan nu. En dus was het forum het ontmoetingspunt. GameBasics heeft dat vakkundig de nek omgedraaid door dat hele forum 'anders in te richten'. Heel jammer. Maar wie weet komt het weer een beetje tot leven.
Zou wel prettig zijn wanneer de posts niet enkel gaan over elkaar afzeiken.Overigens hoop ik dat die ellendige sneeuwbui in de app snel ophoudt
-
En om nou direct te zeggen dat wij de boel serieuzer nemen dan dat jullie doen vind ik ook apart als buitenstaander. De naaktfoto's die daar rond gaan kan ik je gerust doorsturen als je dat graag wilt!? π€©π₯Έ
Was dit nog een aanvulling of voor iemand anders want begrijp er anders helemaal niks van haha
Was inderdaad een aanvulling. Kreeg de eerdere post niet meer aangepast helaas
-
@frits-van-turenhout_nl Genoeg leven in de brouwerij. Ik krijg een beetje heimwee als ik dit weer allemaal lees haha
Wat leven op het forum is zeker leuk, al is het idd niet meer van deze tijd met whatsapp en Discord tegenwoordig. Tenzij het wat meer toegankelijker zou zijn via de app, wellicht zou dat het nog wel iets aantrekkelijker maken en de drempel verlagen, omdat het dan meer "bij de hand" is.
De vriendelijkheid spat er in sommige posts van af
Gelukkig hebben we jou nog
-
Was inderdaad een aanvulling. Kreeg de eerdere post niet meer aangepast helaas
naaktfoto's mag je altijd doorsturen
-
Nog 1 dag om te stemmen.
-
De resultaten van de stemming!
We hebben maar liefst 120 stemmen binnen gekregen!
-
Wie was de beste manager van dit afgelopen jaar?
Pauldiola met 32.74% van de stemmen
Andy Vanmechelen met 19.47% van de stemmen
Renkie met 15.04% van de stemmen
-
Wie is de best opkomende manager?
Thomas Kwant123 met 30.97% van de stemmen
Thijn31 met 26.55% van de stemmen
Pauldiola met 23.89% van de stemmen
-
Beste comeback?
Frits Van Turenhout met 42.48% van de stemmen
Golden Glory met 31.86% van de stemmen
Christiano Mengelaldo met 11.50% van de stemmen
-
Volgend jaar beter award
Cosa Nostra met 32.74% van de stemmen
Carphunter79 met 29.20% van de stemmen
The Fifth Element met 18.58% van de stemmen
-
Beste Crew Cup Crew
Looking For Silverware met 54.87% van de stemmen
Talents Of Zlatan met 30.09% van de stemmen
Rise up met 7.96% van de stemmen
-
Beste Duel Crew
Imperium met 65.49% van de stemmen
OnlineFootballFederation met 20.35% van de stemmen
-
Beste opkomende crew
Kanarifuglene met 39.82% van de stemmen
The Fifth Element met 31.86% van de stemmen
Rise Up met 15.93% van de stemmen
-
Moment van het jaar
Verandering van de duel settings met 55.75% van de stemmen
De laatste Crew Cup met 22.12% van de stemmen
OSM WK met 10.62% van de stemmen
Een dikke proficiat aan alle winnaars
-
-
@wooper_nl Gefeliciteerd aan alle winnaars! Leuk om te zien!
-
@wooper_nl
mooi man!!
-
Een mooi aantal stemmen en een aantal mooie winnaars, inclusief onszelf.
@wooper_NL , bedankt voor de organisatie en een felicitatie namens ons aan alle overige winnaars. Volgend jaar richten wij ons op categorie 1, 5 & 6
-
Dank aan @wooper_nl voor al dit moois, zit een hoop werk in en dat doe je toch maar altijd weer voor ons allemaal, hulde! Alleen dat is al een dikke
waard!
Gefeliciteerd aan allen die genoemd zijn of zelfs in de 'top3' terecht zijn gekomen.
Erg leuk dat Kanarifuglene als zowat oudste (2006) cluppie de prijs voor Beste Opkomende Crew wint.
We doen in elk geval ons best om steeds sterker te worden en gaan daar in 2022 mee doorDank voor alle stemmen op ons als crew en op mij persoonlijk, de emoties worden me nu even teveel
-