Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
sylvana
-
Wat laadt die stemwijzer sloom zeg
-
lol pvdd wat is deze
DBB heeft trouwens serieus een expert mediwiet op de kieslijst staan en de lijsttrekker is perongelijk lijsttrekker geworden: http://www.omroepbrabant.nl/?news/261059962/Deze+man+is+per+ongeluk+lijsttrekker+van+een+nieuwe+politieke+partij+geworden.aspx. Dit is zon grappartij net als geenpeil toch?
-
@spectraaaaa_NL Ja half nederland is dat ding aan het maken nu wss
-
@pompompompompommop_NL hahaha yesss wat een baas die mediwietkerel. Trots dat deze partij zo hoog op mn lijst staat
-
50+ op 1 bij mij :rofl:. Echter maar 62% overeenkomst en alleen de top 5 heeft meer dan 50%, wtf
-
-
Bij mij komen de resultaten aardig goed overeen met mijn verwachtingen (waarschijnlijk stem ik VVD).
-
@spectraaaaa_NL Ik moet zeggen dat jij wel een rijtje prachtpartijen bovenaan hebt staan zeg
-
Zonde dat de NCPN niet meedoet
-
@pompompompompommop_NL Ja viel me ook op. Had nog nooit van al die partijen gehoord
-
Lol, Artikel 1. Noooo
-
Weten we ook gelijk dat we Tim niet serieus moeten nemen wat betreft politiek
. Een partij onder leiding van een racist die iedereen beticht van racisme op nummer 2 hebben
-
Ik had VVD en PvdA samen 'bovenaan' met 70% XD
De partij daarna was SGP. -
@spectraaaaa_NL
Nee, jouw 50+ dan -
@RAWstyler_NL
Artikel1? Ben jij voortaan de excuusneger van VeViVi? -
@RAWstyler_NL
Hoe wil je dan uitgescholden worden? -
@Kagchelland_NL
lol ik heb bijna hetzelfde alleen ipv pvda heb ik d66 -
zoveel partij voor de dieren die bovenaan staat #lol
bij mij stond ie 3e van onder
-
@RAWstyler_NL is ook lastig om met Geenpeil overeenkomsten te hebben. Je kan daar alleen veel overeenkomst mee hebben als je eigenlijk overal geen mening invult. Slechte vragen wat dat betreft.