Kanarifuglene: [KL] League
-
@mrauto_nl Michael van Gerwen?
-
De knop is ingedrukt en geef niet snel op maar vond het toen de juiste keuze die moment, iedereen verder sucses met kl en aan de 19 mannegers van mijn groep mijn excuses .mvg
-
Ga betogen.
-
@furrax_nl daarbij is het rudiclaeys_ be en niet nl ,ben belg. mvg
-
@rudiclaeys_nl jouw Nederlands is zo gigantisch slecht.. groetjes
-
@eyitsme_nl Ik mag inderdaad ook niet klagen als kleine club. Op 1 na beste gebouwd met het team, prima lijkt me. Ook al zijn de verkopen niet altijd even veel, maar toch. Mij hoor je niet klagen
-
Ontslag nemen is echt kansloos! Stop dan helemaal met spelen van osm. In het begin je best doen en anderen pijn doen om vervolgens lafjes de handdoek in de ring te gooien. Weinig respect voor de rest en getuigd van weinig discipline, power, wil en mannelijkheid. Ik had je redelijk hoog zitten, maar wens je veel plezier met je Barbies!
-
Tja, ik heb het eerder gezegd...
Het blijft vervelend als managers ontslag nemen. Je bent overgeleverd aan de discipline van andere managers of ze een seizoen uit willen zitten of niet.
De consequenties zijn iig duidelijk vastgelegd.
-
Hierbij de standen alvast. Team bouw volgt in de post hierna
-
Wetende dat Transfermadness eraan komt, is het miss wel interessant om te zien hoe de teams eruit zien voor en na het weekend. Foto's van de managers van voor en na het weekend zullen we maar niet vragen
Denk dat sommigen een aantal grijze haren rijker zijn -
ik dank u beste en zal mijn barbies koesteren, ondertussen speel ik wel ander tornooi of competitie zonder gezaag .mvg
-
@maricja_nl die neem ik er bij 1 jaar schorsing want kl speel ik niet meer mee op oneerlijk niveau waar de toppers verkopen en aankopen lijk niks ,als je 6 dagen moet wachten tot je 1 speler verkocht krijgt zegt genoeg.mvg
-
@rudiclaeys_nl hou is op met je gezeur ouwe hardloper manman. Tis je duidelijk uitgelegd en je blijft maar lope janke hiero. We weten het nu wel hoor dat je een ouwe zeur bent. Had ik nie verwacht van een man van jou leeftijd. Blijven lachen Rudi Voller soms zit het mee en soms zit het tegen.
-
Rudi, wat een ouwe zeikstraal ben jij zeg.
In het overzicht hierboven zie je duidelijk dat over het algemeen de lage doelstellingen het beter doen. Misschien had je wat slimmer moeten verkopen.
Mvg -
@rudiclaeys_nl Ik verkoop nu volgens mij ook al aantal dagen niks. Maar ja dat is het spel. Dan kan het ineens snel gaan en verkoop je misschien in korte tijd wel stuk of 4..
-
Klopt de stand in KL4B? Volgens iemand van de crew kan deze stand echt niet kloppen
-
@pi1977_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@maricja_nl
Klopt de stand in KL4B? Volgens iemand van de crew kan deze stand echt niet kloppenI hope my position is correct
However I have doubts too
Good continuation KL4B and thanks for your availability @maricja_NL -
Haha, het staat nu weer goed Excuses.
-
@rudiclaeys_nl Wellicht moet je je verkoopbeleid opnieuw herzien
Hoe sterker en duurder de spelers zijn, hoe lastiger ze zijn om te verkopen. Dus je moet of de marges aanpassen om je verkoop te bespoedigen of lagere spelers op de tl zetten.Soms vergeten managers dat ze geen of maar 1 of 2 spelers op de tl hebben staan. Dan verklein je je verkoopkansen ook.
En transfermadness staat morgen voor de deur Dat had ook kunnen helpen.
-
@maricja_nl steeds 4 staan op tl, weet verkoopcijfers wel en stonden niet te duur, geen spijt van ontslag eerder een verlossing, swat case close nu op naar andere oorden. mvg