TV Programma's 2022
-
Er zijn de afgelopen weken weer allemaal nieuwe formats gestart op tv :
- Million Dollar Island
- Make up your mind
- Pim Fortuyn (serie)
- Chateau Bijstand
En natuurlijk wat vertrouwde titels zoals:
- Uitstel van executie (laatste seizoen, aangezien het niet meer van deze tijd is).
- Expeditie Robinson
Wat zijn jullie kijktips van het huidige tv seizoen?
Zelf kijk ik Million Dollar Island een beetje half op de achtergrond terwijl ik de krant lees. Het concept vind ik wederom goed verzonnen door John de Mol.
Voor degene die het niet kijkt neem een beetje Robinson, Get the fuck out of my house en de Gouden Kooi op een tropisch eiland met een mix aan karakters en laat eens zien hoe zij 2 maanden overleven op het eiland.
Er zijn nu na 2 weken al 42 man vertrokken waardoor er nog 58 over zijn.
Elke deelnemer is in de basis 10K waard, bij vertrek (vrijwillig allemaal) mogen zij der eigen waarde doorgeven aan een andere eiland bewoner.
Wie er na 2 maanden nog zit, wint het bedrag dat hij/zij dan waard is. Dit zouden zover ik nu begrijp meerdere winnaars kunnen zijn!De serie over Fortuyn wil ik later terugkijken omdat ik daar de tijd voor wil nemen om die te zien.
Heeft iemand hier al een paar afleveringen gezien? -
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to BrandZone_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@l-r-van-kessel_nl ik heb een aantal collega's die gek zijn van boer zoekt vrouw.
zelf nooit gezien, maar ik ben dan ook meer van de sport en de netflix, dus alle programmas die jij opnoemt, ook nooit gezien -
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit meer "live" tv kijk. Ja voetbal wel maar voor de rest alleen maar Netflix etc.
Expeditie Robinson heb ik afgelopen seizoen gekeken maar vond ik persoonlijk erg langdradig..
Ik vind het format van De Verraders wel grappig. Ow en ik krijg De Mol zijdelings mee omdat ze dat thuis graag kijken
-
Tip van de dag : De nieuwe show van Ricky Gervais op Netflix : SuperNature.
Heerlijk hoe al dat Woke gezeik op de hak word genomen en het woord CUNT rijkelijk vloeit.
-
Ik Woke van jou
&
Inclusief RutgerWaren onlangs nog wel 2 programma's die de moeite zijn om terug te kijken.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik heb echt in een deuk gelegen
-
MDI is afgelopen zondag afgelopen, programma zelf was leuk om te volgen echter was de finale toch wel een anti-climax.
Waar er werd verkondigd dat de finalisten de bandjes konden verzilveren , werd het een soort mijnenveger waarbij je een bom kon treffen en daardoor slechts 10K mee naar huis kon nemen. Op die manier houdt Talpa teveel poen in eigen zak.
Wel is het mogelijk om je op te geven voor het nieuwe seizoen, dus als er iemand met een Robinson wens is, dit is je kans!
-
@l-r-van-kessel_nl Dat lijkt me zo niets, zo lang geen OSM kunnen spelen
Nee serieus, ik ben daar denk ik te verwend voor. In de contaxt dat ik te veel "basis" behoeften niet zou kunnen en willen missen.
-
Sinds een aantal weken kijk ik ook de Connection. Een quiz van Matthijs v Nieuwkerk. Zit erg goed en leuk in elkaar.
-
@patje-miltie_nl Ik heb de moeite nog niet genomen om een aflevering te bekijken.
Ander concept dan de gebruikelijke quizzen of?
-
@l-r-van-kessel_nl Ja absoluut. Persoonlijk vind ik het een totaal ander concept en het vraagt ook meer van de kijker en deelnemer.
-
@maricja_NL kijk je dit jaar wederom naar EotB?
-
@l-r-van-kessel_nl Uiteraard
Prachtig vermaak weer
-
@maricja_nl en toen was het alweer afgelopen, die Romee spoort ook echt niet. Allemaal onterecht op dat Braziliaanse meisje af die niks verkeerds deed.
Ga je nu gelijk door met Harry zijn datingshow of?
-
@l-r-van-kessel_nl Ze waren al bevooroordeeld over haar en eerlijk gezegd, ze doen het om de drama. Had ook de achteraf-show gezien, waarbij dus sommige leugens openbaar gemaakt werden. Ach, het is prima vermaak.
Harry's show heb ik niet gevolgd. Heb nog wel het All-Star seizoen van EotB gekeken. Die werd weer uitgezonden op MTV. Altijd leuk die comments van de tweeling hahahahahaha
Gek genoeg kijk ik nu af en toe wat mee met Expeditie Robinson.
Verder is er bar weinig op tv, dus dan maar af en toe een herhaling van Gordon Ramsey opzetten. Ook weer leuk vermaak als iemand een rauwe kip aan em geeft lol
-
@maricja_nl Gordon Ramsey is altijd makkelijk wegkijken / goed achtergrond materiaal tijdens het krantje lezen. Vooral de beelden uit begin 2000 zijn prachtig.
Heeft iemand de miniserie Rampvlucht al gezien?
Ik heb hem opgenomen maar heb er lovende verhalen over gehoord.SBS heeft ook weer een nieuw John de Mol concept met een jaar van je leven, ik heb de allereerste aflevering 10min gezien, maar daarna nooit meer aangezet.
-
Iemand die Expeditie Robinson volgt?
-
@maricja_NL Ik ben afgehaakt na het zoveelste "zelfde" gedoe. Het is mij te tactisch geworden en er wordt, wat mij betreft, aan de echte Robinson voorbij gegaan..
-
@maricja_NL ik volg het nog wel jammer dat Vincent eruit is gestemd, in mij ogen de beste robinson, ik hoop dat hij zich nog kan terug vechten.
-
Het Gouden Uur heeft mij wel echt zeer positief verrast! Wat een geweldige Nederlandse serie is dit zeg.
Ik hoop toch zeker dat er een vervolg op komt.Robinson kijk ik al jaren niet meer, teveel hetzelfde.
Verloren kinderen , een 4 delige docu op de NPO is ook wel interessant en tevens het bewijs dat er mensen verplicht gesteriliseerd dienen te worden in dit land om de vicieuze cirkel te doorbreken.