Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Bonus op BCs met scoutevenement werkte niet

Bonus op BCs met scoutevenement werkte niet

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
13 Posts 3 Posters 577 Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • bas_douma_NLB Offline
    bas_douma_NLB Offline
    bas_douma_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by

Hallo moderators,

Ik heb vanavond een speler gescout. Volgens het evenement dat deze avond actief is van 19 tot 23 uur, zou het scouten van spelers enkel 10 BC kosten, maar het scouten kostte bij mij wel gewoon 45 BC. Ik zou het netjes vinden als deze 35 BC worden gecompenseerd.

Managernaam: bas_douma
    Clubslot: slot 1
    Datum en Tijd van het optreden van de bug: 27/4/22 om 20:31 uur
    Team: Santos
    Welk apparaat: Android app

Met vriendelijke groet,
    bas_douma

Screenshot_2022-04-27-20-31-07-337_com.gamebasics.osm.jpg

Screenshot_2022-04-27-20-30-59-675_com.gamebasics.osm.jpg

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
    • bas_douma_NLB Offline
      bas_douma_NLB Offline
      bas_douma_NL
      Dutch Users
      wrote on last edited by

Zojuist dezelfde bug ervaren op slot 2, waar ik om 22:04 uur 39 BC moest betalen ipv 10 BC.

1 Reply Last reply
      0
      • MrTyson_NLM Offline
        MrTyson_NLM Offline
        MrTyson_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by

Ik heb precies hetzelfde! Ik heb een speler niet kunnen kopen, maar mijn 45 boss coins zijn wel van mijn account verdwenen!!

Accountnaam:

MrTyson
        Slot 1

MrTyson_NLM FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
        0
        • MrTyson_NLM MrTyson_NL

Ik heb precies hetzelfde! Ik heb een speler niet kunnen kopen, maar mijn 45 boss coins zijn wel van mijn account verdwenen!!

Accountnaam:

MrTyson
          Slot 1

MrTyson_NLM Offline
          MrTyson_NLM Offline
          MrTyson_NL
          Dutch Users
          wrote on last edited by

@ moderators

Daarbij kostte een speler eerst 60 mil + 10 boss coins en als je er op klikt 60 mil + 45 boss coins. Het verandert elke keer en het wordt steeds duurder!

0
          • MrTyson_NLM MrTyson_NL

Accountnaam:

MrTyson
            Slot 1

FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote on last edited by

@mrtyson_nl said in Bonus op BCs met scoutevenement werkte niet:

Accountnaam:

MrTyson
            Slot 1

Hoi,

Als ik het goed begrijp is dit een ander probleem en is het überhaupt geen probleem. Als het door een foutmelding niet lukt om een speler te kopen maar wel de Bosscoins van je account wordt afgehaald, dan worden deze Bosscoins omgezet naar clubkas. Je zou dan voldoende clubkas moeten hebben om alsnog de speler te kopen.

MrTyson_NLM 1 Reply Last reply
            0
            • MrTyson_NLM MrTyson_NL

@ moderators

Daarbij kostte een speler eerst 60 mil + 10 boss coins en als je er op klikt 60 mil + 45 boss coins. Het verandert elke keer en het wordt steeds duurder!

FC Eddie_NLF Offline
              FC Eddie_NLF Offline
              FC Eddie_NL
              Moderator NL
              wrote on last edited by

@ moderators

Dat komt omdat het event inmiddels is afgelopen. Dit tijdelijke event duurt slechts een paar uur en is net om 23:00 uur afgelopen. Nu betaal je weer het normale Bosscoin-tarief

1 Reply Last reply
              0
              • bas_douma_NLB bas_douma_NL

Hallo moderators,

Ik heb vanavond een speler gescout. Volgens het evenement dat deze avond actief is van 19 tot 23 uur, zou het scouten van spelers enkel 10 BC kosten, maar het scouten kostte bij mij wel gewoon 45 BC. Ik zou het netjes vinden als deze 35 BC worden gecompenseerd.

Managernaam: bas_douma
                Clubslot: slot 1
                Datum en Tijd van het optreden van de bug: 27/4/22 om 20:31 uur
                Team: Santos
                Welk apparaat: Android app

Met vriendelijke groet,
                bas_douma

Screenshot_2022-04-27-20-31-07-337_com.gamebasics.osm.jpg

Screenshot_2022-04-27-20-30-59-675_com.gamebasics.osm.jpg

FC Eddie_NLF Offline
                FC Eddie_NLF Offline
                FC Eddie_NL
                Moderator NL
                wrote on last edited by FC Eddie_NL

@bas_douma_nl

Hoi,

Vervelend dat het event voor jou in ieder geval niet gewerkt heeft. Ik zal er een melding van maken.

bas_douma_NLB 1 Reply Last reply
                0
                • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

Accountnaam:

MrTyson
                  Slot 1

Hoi,

Als ik het goed begrijp is dit een ander probleem en is het überhaupt geen probleem. Als het door een foutmelding niet lukt om een speler te kopen maar wel de Bosscoins van je account wordt afgehaald, dan worden deze Bosscoins omgezet naar clubkas. Je zou dan voldoende clubkas moeten hebben om alsnog de speler te kopen.

MrTyson_NLM Offline
                  MrTyson_NLM Offline
                  MrTyson_NL
                  Dutch Users
                  wrote on last edited by

@fc-eddie_nl

Bedankt voor jouw reactie.
                  Om het even duidelijker uit te leggen:

Ik had 61 mil in mijn clubkas. Ik heb daarna de speciale scout gebruikt om spelers te scouten en daarna 2 BC betaald om de scout direct af te ronden. De spelers kwamen in beeld, waarbij de goedkoopste: 53 mil en 10 BC was. Na erop geklikt te hebben, is er bij mij uit het niets 45 BC verdwenen. Ik zag nu dat de desbetreffende speler 53 mil en 41 BC was. Een andere speler was 60,8 mil en 42 BC en de derde en daarbij de laatste was 77,5 mil en 25 BC. Elke keer als je op een speler klikte, veranderde het aantal BC en verdwenen er BC van mijn account. Ik heb nu van iets meer dan 60 BC ineens maar 4 BC over. Heb geprobeerd via internet in te loggen en dacht dat het daarbij hersteld zou worden, maar helaas. Ook de app afgesloten en opnieuw gestart. Helpt ook niet. Ik heb nog steeds 60,8 mil maar ben wel meer dan 50 BC armer. Heb daarbij de spelers ook niet kunnen kopen. Dit speelde zich allemaal af tijdens het event en voor 23:00 uur.

0

@bas_douma_nl

Hoi,

Vervelend dat het event voor jou in ieder geval niet gewerkt heeft. Ik zal er een melding van maken.

bas_douma_NLB Offline
                    bas_douma_NLB Offline
                    bas_douma_NL
                    Dutch Users
                    wrote on last edited by

@fc-eddie_nl
                    Prima en bedankt!
                    Ik ga ervan uit dat GameBasics ervoor zorgt dat ik die 64 BC ook weer terugkrijg. Ik heb recent nog voor €21,99 aan Boss Coins gekocht. Deze wil ik natuurlijk wel allemaal kunnen benutten.

0
                    • bas_douma_NLB bas_douma_NL

@fc-eddie_nl
                      Prima en bedankt!
                      Ik ga ervan uit dat GameBasics ervoor zorgt dat ik die 64 BC ook weer terugkrijg. Ik heb recent nog voor €21,99 aan Boss Coins gekocht. Deze wil ik natuurlijk wel allemaal kunnen benutten.

FC Eddie_NLF Offline
                      FC Eddie_NLF Offline
                      FC Eddie_NL
                      Moderator NL
                      wrote on last edited by

@bas_douma_nl

Ik heb helaas een vervelend bericht voor je. Gamebasics heeft een fout gemaakt met de omschrijving van dit tijdelijke event. 😞 Dit event gold niet voor de wereldsterren (100+ ratings), maar voor alle overige scoutcriteria onder 'kwaliteit'. Spelers met 100+ ratings bleven dus hun gebruikelijke bc-prijs behouden. Gamebasics zal de omschrijving van dit specifieke event gaan aanpassen, zodat het aansluit bij wat het event inhoudt.

Dat betekent dus ook dat je in dit geval geen recht hebt op teruggave van de Bosscoins, hoe vervelend en onrechtmatig dit ook mag voelen.

Excuses voor het ongemak.

bas_douma_NLB 1 Reply Last reply
                      0
                      • MrTyson_NLM MrTyson_NL

@fc-eddie_nl

Bedankt voor jouw reactie.
                        Om het even duidelijker uit te leggen:

Ik had 61 mil in mijn clubkas. Ik heb daarna de speciale scout gebruikt om spelers te scouten en daarna 2 BC betaald om de scout direct af te ronden. De spelers kwamen in beeld, waarbij de goedkoopste: 53 mil en 10 BC was. Na erop geklikt te hebben, is er bij mij uit het niets 45 BC verdwenen. Ik zag nu dat de desbetreffende speler 53 mil en 41 BC was. Een andere speler was 60,8 mil en 42 BC en de derde en daarbij de laatste was 77,5 mil en 25 BC. Elke keer als je op een speler klikte, veranderde het aantal BC en verdwenen er BC van mijn account. Ik heb nu van iets meer dan 60 BC ineens maar 4 BC over. Heb geprobeerd via internet in te loggen en dacht dat het daarbij hersteld zou worden, maar helaas. Ook de app afgesloten en opnieuw gestart. Helpt ook niet. Ik heb nog steeds 60,8 mil maar ben wel meer dan 50 BC armer. Heb daarbij de spelers ook niet kunnen kopen. Dit speelde zich allemaal af tijdens het event en voor 23:00 uur.

FC Eddie_NLF Offline
                        FC Eddie_NLF Offline
                        FC Eddie_NL
                        Moderator NL
                        wrote on last edited by

@mrtyson_nl

De notificatie dat de speler in kwestie maar 10bc kostte kan wellicht een glitch geweest zijn. Gamebasics heeft namelijk een verkeerde omschrijving aan het event geplakt. Spelers met 100+ ratings bleven hun gebruikelijke bc-prijs behouden. Het ging hier namelijk om alle andere scoutcriteria die onder 'kwaliteit' vallen.

Dat je bij verschillende spelers verschillende bc-prijzen ziet, komt omdat deze variabel zijn voor de 100+ rating bij scoutspelers.

Maar heb je daadwerkelijk getracht om de spelers te kopen en kreeg je vervolgens een foutmelding, of heb je alleen maar even naar het prijskaartje gekeken en de pop-up daarna weggeklikt?

1 Reply Last reply
                        0

@bas_douma_nl

Ik heb helaas een vervelend bericht voor je. Gamebasics heeft een fout gemaakt met de omschrijving van dit tijdelijke event. 😞 Dit event gold niet voor de wereldsterren (100+ ratings), maar voor alle overige scoutcriteria onder 'kwaliteit'. Spelers met 100+ ratings bleven dus hun gebruikelijke bc-prijs behouden. Gamebasics zal de omschrijving van dit specifieke event gaan aanpassen, zodat het aansluit bij wat het event inhoudt.

Dat betekent dus ook dat je in dit geval geen recht hebt op teruggave van de Bosscoins, hoe vervelend en onrechtmatig dit ook mag voelen.

Excuses voor het ongemak.

bas_douma_NLB Offline
                          bas_douma_NLB Offline
                          bas_douma_NL
                          Dutch Users
                          wrote on last edited by

@fc-eddie_nl
                          Wat een flater van hun dan. Dan zijn ze zelf dus van mening dat "champions quality players" geen wereldsterren zijn op basis van hun eigen bericht die ik hieronder citeer:

"Temporary event: Champions Scout
                          Starts: April 27, 7pm CEST - Ends: April 27, 11pm CEST

Cheap champions quality players during the Champions Scout Event!

Your Scout will return from his trip within 2 hours instead of 16 hours. In addition, scouted players will cost less Boss Coins and Club Funds. Only 10 Boss Coins for a scouted player!

Tomorrow night is the night to profit from this special Event. Tip: choose a club in the Champions Cup for the full Champions experience!"

Dan hadden ze het beter over cheap Conference League players kunnen hebben, i.p.v. cheap champions quality players 😅

1 Reply Last reply
                          0
                          • FC Eddie_NLF Offline
                            FC Eddie_NLF Offline
                            FC Eddie_NL
                            Moderator NL
                            wrote on last edited by

Aangezien dit verder wel duidelijk is, zal ik dit topic sluiten.

1 Reply Last reply
                            0
                            • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL locked this topic on
                            Reply
                            • Reply as topic
                            Log in to reply
                            • Oldest to Newest
                            • Newest to Oldest
                            • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
                            • First post