Rode kaarten
-
Kan die stomme engine nou echt niet beter worden ingesteld in belangrijke wedstrijden?? Echt ongelooflijk, bij alle lieve onschuldige competitie wedstrijdjes gebeurt er niets en je speelt (semi) finales of echt belangrijke wedstrijden en daar zijn ze ineens: de rode kaarten. En ik heb het over 50/50, dus niet dat ik ze altijd krijg. Werk aan de winkel voor de programmeurs zou ik denken...
-
@anoukkie_nl Hi!
Rode kaarten zijn altijd vervelend om te krijgen
Het is niet zo dat de engine ze selecteert voor belangrijke wedstrijden. Dit gebeurt random en ook je speelstijl zal een rol kunnen spelen bij de vergroting van kansen op een rode kaart.
Wanneer je roekeloos speelt, is de kans natuurlijk groter van wanneer je voorzichtig speelt. Iedere wedstrijd is het mogelijk om rood te pakken. De engine selecteert daarvoor geen belangrijke wedstrijden, al zal het soms voor je gevoel wel zo lijken -
Als aanvulling op het stuk van Maris blijkt uit de statistieken dat er in belangrijkere wedstrijden over het algemeen ook meer gele en rode kaarten vallen dan bij een gemiddeld potje.
Dus de engine is super realistisch.
-
@l-r-van-kessel_nl
Klopt ja, ik had laatst een keer 20 transfers per dag toen dacht ik ook 'wat fijn dat de developers van OSM zich zo hard inzetten voor een realistische engine'. -
@timeenennaam_nl
Mag ik 1 domme vraag stellen? Ik weet al dat ik slimmer ben dan jij door je reactie op deze post. Wat maakt de engine super realistisch door onderscheid te maken?? Daarmee geef je het falen van de engine toe, want een engine mag geen onderscheid maken -
@timeenennaam_nl
Dat is een droom om te zien, maar osm wilt blijkbaar niet dat ik dat verkoop. -
@anoukkie_nl schaakmat @timeenennaam_NL
-
Het is ook veel leuker om af en toe in te loggen en te kijken hoe gefrustreerd mensen raken van dit stomme spel dan om het zelf te spelen.
Je zou kunnen overwegen om meer bosscoins te kopen. Het verschil in kwaliteit met je tegenstander kan dan dusdanig groot worden dat de rode kaart geen verschil meer maakt.
Ik ben zelf meer van de realistische games. Net nog Snoop Dogg neergemaaid in de Reichstag op Call of Duty.
-
@anoukkie_nl
Jeetje, daar heb je wel een punt. Helemaal niet over nagedacht! -
@timeenennaam_nl yoo tim ben jij inmiddels al opa?
-