SKHF Café
-
@furrax_nl Dan wordt JustRelax toch wel het elftal neem ik aan
Al kon je vroeger ook al 'jezelf' zijn op OSM door competitie met diverse crews.
Ik ben zeer benieuwd of er een forumganger tussenzit
-
@l-r-van-kessel_nl Klopt. Toen was ik een topspits!
-
Jezus, wat ziet het er hier raar uit vergeleken met 2008...
Hey...
-
@optitime-_nl Het is nog even wachten tot Shaquille terugkeert als mod
-
Wie we daar hebben.
-
Dag iedereen! Ooit was dit zo levendig forum, dus ik en mijn nostalgische gevoelens dachten nog even te komen buurten..
-
@Furrax_NL
Was het niet eerst voor altijd Just Relax en nu tijd om te stoppen? Gedachten veranderen.
-
Sahbi! Goed je weer te zien man, waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?
-
Hahaha, dacht aan andere zaken dan OSM, nu probeer ik weer OSM te spelen.
Helaas de worker koopt maar 1 a 2 spelers en geen 3 a 4, das wel vervelend.
-
Ik zie die Hall of Fame van OSM en ben verbaasd dat er managers zijn die gewoon 24 miljard, 18 miljard, etc als selectiewaarden hebben.
Is er 1 manier om dat te bereiken behalve 10.000 euro inzetten aan boss coins? -
@yassin-mansousri_nl Wellicht heel veel trainen, oefenwedstijden en dure spelers aankopen.
Ik kwam niet verder dan 1,6miljard (zonder geld uit te geven). Maar ik won de VIP League wel.
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to Yassin Mansousri_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@yassin-mansousri_nl binnen onze crew hadden wij lang de competitie de meeste selectiewaarde te halen.
het meest succesvol was het om, veel te handelen, maar niet te veel uitgeven aan hoge rating spelers, alleen 2 hele jonge talenten per linie, die vol gas trainen.
de rest van je geld opslaan, en op je bank zetten en heel veel rente pakken.
op een gegeven moment ga je dan richting de 80 miljoen aan rente per speelronde, op die manier is ons record behaald, uit mijn hoofd rond de 4.000 miljoen.maar, hoger dan dat kan alleen maar met heel veel bc denk ik.
-
@yassin-mansousri_nl Ik kom oud.
-
Zo werken we niet OSM hahahaha
Die zijn het laatst weggggggg.
-
hoi????
-
@d-da-carvalho-cruz_nl dani!
-
@dominicm_nl Hoi!! Leef jij ook nog?
-
@d-da-carvalho-cruz_nl omg ik ben hier zolang niet meer geweest dat de naamgever van mijn account de kicksen al bijna aan de wilgen heeft hangen
-
@dominicm_nl dat fucking franse vlaggetje
-
en dan te bedenken dat dit vroeger echt een insane levend forum was waar elke 2 minuten 6 posts verschenen. Dat heeft de heer Derwort toch vakkundig om zeep geholpen