Transfer discriminatie?/bug?
-
Hallo,
Wat mij de laatste weken opvalt is dat ik andere managers met grote regelmaat spelers zie verkopen voor de meest belachelijk hoge prijzen, terwijl ik met mijn club vaak moeite heb om überhaupt 1 speler te verkopen op een dag.
Andere managers verkopen bijna structureel elke ronde als er workers langskomen 1 of 2 spelers, tegen maximale verkoopprijzen (250%).
Ik vraag me dan toch af of hier wat aan gedaan zou kunnen worden, of dat er in de toekomst misschien een meer fair beleid zou kunnen worden gemaakt waarbij alle managers bijvoorbeeld per keer dat de workers langskomen allemaal 1 of 2 spelers verkopen, ipv nu dat sommige managers elke ronde geluk hebben, en andere managers zoals ikzelf, dagen niet of nauwelijks spelers verkopen. Ik weet soms mn god niet meer voor wat voor prijzen ik mijn spelers op de transferlijst moet zetten, want ze verkopen voor geen meter. Dat terwijl andere managers rustig spelers zie verkopen voor dikwijls 60 miljoen.
Ik merk dat hierdoor mijn moraal erg sterk daalt om dit spel te spelen, ook omdat ik dan andere managers hun clubs vrij makkelijk zien uitbreiden, en er bij mijzelf geen beweging zit op de transfermarkt.
Ik hoop dat hier serieus naar gekeken kan worden. -
Hoi,
Transfers zijn voor het grootste gedeelte willekeurig. Natuurlijk kan je wat spelen met marges en zijn er tal van andere parameters die gehanteerd worden, maar uiteindelijk zal je wat geluk moeten hebben.
Overigens begrijp ik je kritiek/probleem niet zo goed, want als ik even bij je club in Portugal kijk dan heb je gisteren best een aantal spelers verkocht, inclusief een paar van rond de 30 á 40 miljoen. En de manager van Vitória de Guimarães heeft gisteren maar één speler verkocht. Vandaag heb jij ook al één speler meer weten verkopen dan die betreffende manager.
Het zal dus allemaal reuze meevallen.
-
Misschien moet je anders ook een kijken op mijn slot van marokko? Waar ik vandaag tot nu toe nog geen enkele speler heb verkocht. Andere managers daarin tegen 2 soms al 3 spelers.
Nee dat vind ik dan niet bepaald 'reuze' meevallen. -
Dat is vervelend, maar dat heft dus je super dag met Belenenses SAD op.
Er is dus niets aan de hand. Topic closed
-